Mar 22, 2012

Here comes the sun









šešir/ hat : New Yorker
pončo/ poncho: H&M
haljina/ dress :ZARA
torba/ bag: ALDO
ogrlica/ necklace: Peacocks
naočare/ sunglasses : Mango
čizme/ boots: BN BOSS

Napokon je stiglo proleće i lepo vreme, koje, složićete se, „ne dozvoljava“ da ostanemo u kući. Šetnja je neizostavna ovih dana. Iako preferiram opušteniji stil za takvu priliku, ovaj put sam se odlučila za nešto elegantnije. Pončo i šešir su odličan izbor za ovaj prelazni period, pa sam se zato odlučila za meni omiljeni pončo (poklon iz H&M-a) i crni šešir uz novu ALDO torbu.
A kako vam se sviđaju fotografije? :) Veliko hvala divnoj i talentovanoj Dragani Vlašić na sjajnim slikama i druženju...   

Spring and nice weather finnaly arrived, which, you will agree, doesn’t let us stay at home. Walking is a must these days. Although I prefer a more casual style for such occasions, this time I decided on something more elegant. A poncho and hat are an excellent choice for this spring time, so I chose my favourite poncho (a present from H&M) and a black hat to match my new ALDO bag.
How do you like the photos? :) Many thanks to wonderful and talented Dragana Vlasic for the great photos and time we spent together.
 
Kiss,Ivana


26 comments:

  1. jaoo najbolje fotke do sada..ja sam odusevljena delujes jako misteriozno na fotkama bravoo samo reci mi dali je haljina iz neke ponovve kolekcije?trazim odavno ovako nesto

    ReplyDelete
  2. Odlicno, mnogo mi se dopada! Fotke su divne!

    ReplyDelete
  3. Super kombinacija... :) Ponco je fantastican!
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlicne fotke. I kombinacija mi se dopada.

    ReplyDelete
  5. AMAZING outfit and bag<3!!! And the photography is amazing..wow!

    ReplyDelete
  6. Reći ću i ovde, pošto od viška glava ne boli :D da su me fotke potpuno oduševile, a torba je genijalna :)

    ReplyDelete
  7. Divne fotke, sve super. Da li je haljina iz nove kolekcije? Vec je neko pitao, i mene interesuje. Pozdrav.

    ReplyDelete
  8. Hvala vam puno devojke na divnim komentarima!
    Što se tiče haljine, nije iz nove kolekcije, u pitanju je jesenja kolekcija 2011.

    ReplyDelete
  9. Prelepo :D
    Odlicno si iskombinovala sve, sesir, ogrlica, torba, sve mi se svidja! I posebno ovaj ponco koji mi se svideo jos u H&M-u i nisam ga uzela jer mi nije padalo na pamet kako da ga nosim :P

    ReplyDelete
  10. Nemam reci, fenomenalno ukombinovano, fotografija je izvan ove planete, ma napravile ste boom sa blogom, samo tako nastavite, ja vam predvidjam mnogo jos uspeha i sjajan napredak <3 Ljubiiim najjace

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara,ogromno hvala na divnim komentarima i "prognozama" za buducnost :)
      Ljubimo te!

      Delete
  11. wow, ne zna se šta je bolje, kombinacija ili fotke! I ja imam ovaj šešir, i najomiljeniji mi je od svih koje imam! Pončo i torba predivni, a i ti Ivana, prelepa!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stasha,veliko hvala na lepim komentarima i komlimentima :)

      Delete
  12. Slike su savrsenstvo!!!Ali i ti...<3

    ReplyDelete
  13. Great photos, beautiful outfit, gorgeous bag!

    natalie
    http://streetandsuch.com

    ReplyDelete
  14. Odlično!
    Sve na svom mestu :)

    ReplyDelete
  15. Kao i uvek izgledas savrseno stilizovano, sofisticirano, shik i mocno.

    ReplyDelete
  16. Your style is really unique in comparison to other folks I have read stuff from.
    Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.


    Here is my web page ... social bookmarking service

    ReplyDelete