Aug 7, 2012

Turqouise at Alanya










Ogrlica-Necklace : Nije brendirana - Non branded
Majica i suknja / T-shirt and skirt : Zara
Torba - Bag : Benetton
Prsten - Ring : Accessorize
Sandale - Sandals : Accessorize

Drage devojke, bila sam 11 dana u Alanji u Turskoj i odmorila se i provela odlično! Hotel u kome smo moj momak i ja bili smešteni bio je veoma udaljen od centra Alanje, pa sam grad nismo upoznali kako treba.  Ipak, celodnevne aktivnosti u okviru hotela, predivna plaža, more, a i činjenica da smo lenji turisti, koji ne vole mnogo obilaske kada dođu na more :) učinili su da se vratimo odmorni, raspoloženi i spremni za nove radne pobede!
Pripremila sam nekoliko postova sa plaže i večernjih postova, koje ćete videti narednih dana, pa ću i utiscima tada više pisati.


Dear girls, I was at Alanya, Turkey, for 11 days and I had wonderful time there! My boyfriend and I were at hotel, that was really far away from the center of Alanya so we couldn't see  the city properly. However, all day activities within hotel, amazing beach, sea and the fact that we are two lazy tourists who don't like sightseeings on vacation :)  , made us well rested and prepared for work!
I made several posts from the beach, and at evenings wich you'll see in the next few days, so then I'm going to write more about my impressions.


POLJUBAC, TATJANA!

KISS, TATJANA!

33 comments:

  1. fine skirt :))

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sve je odlicno, jedino zamjerka za torbu. Mislim da bi bolje isla neka manja. Sandale mi se najvise svidjaju, trcim u Accessorize, nadam se da su iz ove kolekcije. :)

    Obavezno pisi utiske iz Alanje, posebno me interesuje klima i da li je vazduh previse "tezak", kakve su cijene (klubovi, pica, kafe, lezaljke...), kakva im je hrana (nemam predstavu kakva je njihova kuhinja). Idem za manje od 2 sedmice, pa bi mi svaka informacija iz prve ruke dobro dosla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-) , uglavno sam nosila velike torbe zbog kamere, aparata i jos gomile stvaricica :-D !

      Pisacu, o vazduhu pogotovo :-) , a i o svim ustiscima o Alanji. Ivana je takodje bila, ali bas u centru i vise su isli u obilaske pa ce i vise od mene moci sve da opise, ali u svakom slucaju sve korisne informacije cu navesti :-* !

      Delete
  3. Jako lepo, svidja mi se ova kombinacija pogotovo suknja i ogrlica :*

    ReplyDelete
  4. Preslatka! Sandalice su divne :) ♥

    ReplyDelete
  5. ko med si :) preslatka kombinacija...

    ReplyDelete
  6. Lepoticee!! Divna si, suknjica je med!:)
    Meni je Alanja ok ali me nije bas nesto odusevila.

    ReplyDelete
  7. Izgleda kao haljinica :)
    Super ti stoji i baš si fine boje dobila :D

    ReplyDelete
  8. Prava si slatkica ;)
    Super ti stoji ova boja, a sandalice su kao med!

    ReplyDelete
  9. Lepa kao lutka :) Volela bih da bolje vidim oglicu, a sandale su predivne, prave morske... :)

    ReplyDelete
  10. Lovely!! What a fabulous summer color and it looks from your tan skin that the sun must have been shining during your vacation ;)
    Wonderful to have you ladies back!!
    XOXO

    ReplyDelete
  11. Pre-pre-prelepa! :)
    Ova boja ti sjajno stoji... :))
    Drago mi je da si se lepo provela i odmorila, a sad navali sa postovima jer ima nas koji ih zeljno iscekujemo :))
    xoxo
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. lepo ti stoji ova boja.
    suknja e super, a sandale su mi najbolje.

    ReplyDelete
  13. Jaooo sandalice su medene:) Super ti stoji ova boja, a kosa ti izgleda savršenoooo:) Inače, jako mi se dopada što postoji još lenjih turista, znači da moj dečko i ja nismo jedini :))))) <3

    ReplyDelete
  14. Prelepa kombinacija , super ti stoji ova boja ... kosaaaaa <3

    ReplyDelete
  15. Bas je sladak outfit, oglrica i sandale su <3 :)

    ReplyDelete
  16. Oh ta divna tirkiznaaaa,bas ti lijepo stoji!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  17. Tanjice savrsena si kao i uvek,bas si lepo pocrnela, pa ova boja jos lepse izgleda na tebi. Kosa ti odlicno sija, prelepa si, a vidi se po tvom osmehu da vam je bilo divno....nedostajale ste sa novim postovima!

    ReplyDelete
  18. kako divna boja i odlicno ti stoji! Sandalicama sam posebno odusevljena!

    ReplyDelete
  19. Svaki komad je fenomenalan! I ta boja ti super stoji! :)

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  20. Preslatka si, i super je ljetnji post. :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I love this colour, you look really lovely! Xx

    ReplyDelete
  22. Jako lepo :) Koji je hotel u pitanju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) , hotel Dinler! Ako te zanima poblize, kontaktiraj mailom ili preko FB :* !

      Delete
  23. divan blog cure...drago mi je da sam naisla na vas...pozdrav iz bosne...:*

    ReplyDelete
  24. Tek sam sad otkrila vas blog cure i jako mi se svidja :)
    Divno ti stoji ova kombinacija :)
    xoxo
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete