Sep 18, 2012

Green'n'beige











Haljina - Dress: Herve Leger (replica)
Tašna - Clutch : No name
Ešarpa  -Scarf: H&M
Sandale  - Sandals : Paris Hilton

Svadbena zvona! Spadam u devojke koje vole da ih čuju i koje sa nestrpljenjem iščekuju da čuju svoja :). Obožavam svabene ceremonije i veselja. Prošle nedelje sam bila na čak dve i jako sam se lepo provela. Na ovim slikama imate priliku da vidite šta sam obukla za jednu od njih. Haljinu mi je pozajmila kuma i jako sam joj zahvalna na tome. Prvi put sam imala priliku da obučem ovakvu vrstu haljina i moram prizati da mi se dopada kako stoji. Ovakav kroj haljine, velika i upadljiva ogrlica, ne previše uvijena kosa (ili neobavezna punđa) , visoke potpetice i kombinacija mora biti kako treba.

Fotografisala je Dana i nadam se da vam se dopada kako sve izgleda!



Wedding bells! I'm on of the girls who love to hear them and who is looking forward to hear hers :). I love wedding ceremonies and celebrations. Last week I was at two of them and I really had a great time. In these pictures you have a chance to see what I was wearing at one of them. I borrowed this dress from my friend (I was her the maid of honor two years ago) and I am very thankful to her for that. I had the opportunity to wear this kind of dress fot the first time and I have to admit I liked it very much. This kind of dresses, statement necklace, not too curly hair (or messy bun), high heels and combination must be nice.

Dana took this photos and I hope you like how it looks!


  
POLJUBAC, TATJANA!
KISS, TATJANA!

55 comments:

  1. super je haljina...a odakle je ogrlica?

    ReplyDelete
  2. Haljina ti stoji f a n t a s t i c n o!

    ReplyDelete
  3. Odlicno! Ne sumnjam da si najbolje izgledala :)

    ReplyDelete
  4. Savrsena! A gde si kupila ogrlicu? Prelepa je... :)

    ReplyDelete
  5. Super ti stoji haljina!
    Ogrlica je fenomenalna, vec sam ti rekla..mada mislim da je uzivo lepsa!!!

    ReplyDelete
  6. Cela kombinacija je predivna, a jos bolje izgleda na tebi, tako prezgodnoj!

    ReplyDelete
  7. Absolutely gorgeous!!! I love this whole look...you look beautiful!!
    XOXO

    ReplyDelete
  8. Lepoto! Sve mi se svidja haljina, cipele, ogrlica. Odlican outfit za vencanje.
    Moram ti reci da sam malopre pogledala video o nezi kose i vecinu stvari koristim. Moram samo makadamia ulje da kupim <3

    ReplyDelete
  9. prelepo!!
    http://taanjicabb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Predivno! Savrsen kroj, savrseno ti stoji. Ogrlica, cipele, torba. Sve u svemu izgledas za 10!

    ReplyDelete
  11. Nisi ni zgodna ni lepa, vec prezgodna i prelepa! Kombinacija je za cistu 10-ku... Savrseno ti stoji ovakav model haljina, a ogrlica je fenomenalna. Ma, sve mi se dopada! Sigurna sam da si bila najlepsa :)))) :**
    www.dictionaryoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. STUNNING! THat necklace works perfectly with the dress. Green and cream is a perfect match!

    ReplyDelete
  13. Divna haljina... akombinacija sa ogrlicom je jos bolja ;D

    ReplyDelete
  14. Super se sve uklopilo sa ogrlicom. :D

    ReplyDelete
  15. Haljina je divna, posebno gornji deo! Ako vec nisi, ukljuci se u GIVEAWAY NA MOM BLOGU! :) x

    ReplyDelete
  16. Zaljubljena sam u tvoju haljinu! Predivna si ♥♥

    ReplyDelete
  17. Haljina je s a v r š e n a, a ti si toliko lepa da nemam reči:) Ogrlica se sjajno uklopila. Kakva li ćeš tek biti kad budeš mlada :)))<3

    ReplyDelete
  18. Love this look!! So sexi and glamour, and your necklaCE <3
    Would you like to follow each other via Facebook, Bloglovin, Gfc or more??

    www.modishYou.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Special worldwide giveaway in my blog!
    Head over to participate :)

    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  20. Uff ova haljinica kao da je krojena samo za tebe! Kako ti samo super stoji bez rijeci sam :)

    ReplyDelete
  21. Prelijepa je haljina i savrseno ti stoji :)

    ReplyDelete
  22. Prelepo zaista!!!
    Haljinica, cipele, nakit,...ma sve :D
    Divna!

    ReplyDelete
  23. Super izgledas i haljina ti odlicno stoji. Ja sam ovde najvise odusevljena sa ogrlicom! :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Nije moj fazon ali svejedno, tebi ovo stoji, i to jako lepo.
    Ogrlica je predivna!

    ReplyDelete
  25. wow tatjana kako ti dobro stoji ta haljina! :)

    ReplyDelete
  26. kakva si lutkica <3
    a haljina je fenomenalna, i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  27. Haljina je predivna :)
    Ovakve su mi definitivno omiljene :)

    http://www.komabunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. prelepo si se ibukla za svadbu :)
    haljina je savrsena!

    ReplyDelete
  29. Prelepa haljina :) Savrsen look, ogrlica koja je fantasticna :)Sve mi se svidja:)

    ReplyDelete
  30. Tanjice izgledas savrseno:-)Ovo je skroz po mom ukusu, prelepaaaaaaa si.kiss

    ReplyDelete
  31. Diiiiiivan ti je ova lokacija za slikanje! Kao iz nekog filma o vilenjacima :)

    ReplyDelete
  32. savrseno ti stoji ova haljinica!devojke ako mozete da mi kazete da li je shipping sa coco sajta za evropu 26e?ako jeste,malo im je to skupo u odnosu na cene garderobe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :) ! Jeste, skuplje je malo, nazalost :-( !

      Delete
  33. waoooo!!!!you look stunning!!

    www.meruswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jako, jako, jako si lepo izgledala! A ogrlica mi je, znas vec, favorit :))

    ReplyDelete
  35. You look very good in this dress.
    We like the combination of the dress and the necklace,
    looks really amazing!

    Take a look:
    www.theredviolet.blogspot.com

    Wanna follow each other?

    Kiss, Selina & Olivia, The RedViolet

    ReplyDelete
  36. Predivnaaaaaa si zaista!! Savrsen outfit za vencanje, elegantno i sexy! :)
    <3

    ReplyDelete
  37. Prekrasna si, stvarno. Kosa ti je super i outfit mi se isto jako svidja. Ogrlica je odlicna.

    Hvala za komentar! :)

    ReplyDelete
  38. You look fantastic! Such a gorgeous necklace too!

    Maria
    xx
    CrashingRED

    ReplyDelete
  39. Divno si izgledala! I haljina i ogrlica su savrsene :))

    ReplyDelete
  40. Koja ogrlica!
    I cijela si savršena! Kombinacija za +10!

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :

    ReplyDelete
  41. svaka pohvala zaoutfit! svecano, classy, elegantno, haljina t zaista stoji kao salivena!
    slike su tako prekrasne, imaju nesto magicno u sebi :)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  42. Ja sam ovo vise propratila i na facebook-u :)
    Zaista prelepo izgledas ... haljina, sandale , ogrlica , kosa = perfection :)

    ReplyDelete