Oct 3, 2012

Instagram 1

Verujem da većina vas zna za Instagram. Ovog puta pokazaću vam neke od slika koje su do sada objavljenje, a u nekim od narednih postova ćete videti  novije. Ukoliko imate Instagram aplikaciju u telefonu i želite da vidite fotografije kojih nema na blogu pratite profil: Tatjana_jo!

Kada smo kod socijalnih mreža, ukoliko niste do sada,  počnite da nas pratite na Facebook stranici i na Twitteru :) !


I believe that most of you know about Instagram. This time  I'll show you few pics that I published so far, and in following posts you will see newes ones. If you have Instagram application in your phone and you want to see pictures that are not on the blog follow profile: Tatjana_jo!

Speaking of social networks, if you haven't already, start following us on:
Facebook page and Twitter :) !

 Moj ljubimac, Šar Pej, Lale!   My pet, Shar Pei, Lale!

 Obožavam hranu! I love food!


 Nekoliko preparata za lepotu.  Few beauty products.

Poljubac, Tatjana!

Kiss, Tatjana!

24 comments:

  1. Divne su slike!!!!
    Punđica mi je posebno privukla pažnju ;)

    ReplyDelete
  2. Super su slike! Joooj kako ti je slatka kuca!!:))

    ReplyDelete
  3. Kuca je preslatka.
    Hrana mmmmm ( ogladnim kad pogledam slike)
    Kosa savrsena kao i uvek.
    Vase slike su bas super i lude <3

    ReplyDelete
  4. Super fotke, pogotovo ove sa kucom. :)

    ReplyDelete
  5. Divne su fotkice, a kosa ti je uvek savrsena :DD

    ReplyDelete
  6. Jao, što se mene tiče, uvek možeš jedan ovakav kuca kolaž da napraviš :))

    ReplyDelete
  7. Hvala na lepom komentaru! Svidja mi se sto su rasporedjene po temama fotke, a od hrane sam ogladnela! :) www.moiminnie.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  8. odličam blog!! i slikice su divne :) Pratim i nadam se da ćete i vi mene :)))

    ReplyDelete
  9. Presladak pas! I ostatak fotki je odličan!

    A.

    ReplyDelete
  10. Such cute dogs!!! Your pics are great! :)

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. odlične slike! Sviđa mi se pogled u ono što se radi u određenom vremenu, a nekako Istagram to najbolje daje! Ilina

    ReplyDelete
  12. Imas Sar Peja??Joooj!Buljim 10 minuta u slike,nevjerovatan jeee!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. Jaoooo, kucaaaa, prelepo :))) <3

    ReplyDelete
  14. Amazing post!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  15. loved that cups with fruits!!!waooooo

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Im Fran. A spanish male blogger. Maybe you like my style and want to follow me...

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super su vam ove zajednicke fotkice :) A Lale je med! <3

    ReplyDelete
  18. Sve fotke su predivne, ali je Lale ipak pobednik :)

    ReplyDelete
  19. Prelepe su slike. Nego, da te pitam, za sta koristis Pantenol? Cula sam, a i procityala, da je dobar za kosu.. (:

    ReplyDelete
  20. Lale je najlepsi! A i klopa, a i vi, divne slike zaista!!;)

    ReplyDelete
  21. Ja sam se zaljubila u Laleta! Pogotovo u ovu posledju sliku gde ste u zagrljaju...

    ReplyDelete