Dec 14, 2012

Black Coco Blouse

I don't like  cold weather, I don't like snow and the fact  it's hard to go through the streets because of it. However, man must go out :) . This evenig I met my friends and decided to wear the blouse I ordered from the Coco Fashion site. How do you like it?

Ne volim kada je hladno, ne volim sneg i ne volim kada ulice nisu prohodne zbog njega. Ipak, čovek mora izaći iz kuće :) . Večeras sam se na kratko videla sa drugaricama i odlučila da obučem bluzu koju sam naručila sa Coco Fashion sajta. Kako vam se dopada?










Blouse - Bluza: Coco Fashion
Pants - Pantalone: Bershka
Watch - Sat: Tommy Hilfiger
Coat - Kaput: Handmade - Sašiven
Scarf - Šal: P...S...Fashion
Bag - Torba: Gucci
Boots - Čizme: Miss Sixty


KISS, TATJANA!

POLJUBAC, TATJANA!

29 comments:

  1. Super je bluzica, ali i kapuuuut <3 on mi se posebno dopada! :)))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Prelijepa bluza, predivno ti pristaje :)

    Moj novi post:
    http://jusufovicminela.blogspot.com/2012/12/my-winter-colors.html

    ReplyDelete
  3. Ni ja ne volim zimu. :D
    Super ti je nova bluza. :)

    ReplyDelete
  4. Soooo cute but sexy at the same time :))

    You look gorgeous :)

    ReplyDelete
  5. Bas je slatka bluza! I kaput mi se bas dopada..:))

    ReplyDelete
  6. Super izgledaš u crnom ;)
    I jako mi se dopada kako je kaput "razbio" kombinaciju! Savršen je!

    ReplyDelete
  7. fine bag ;DD

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM


    ReplyDelete
  8. Odlicna je bluza, i svidja mi se kako si u all black dodala ovaj fantasticni kaputic! Love it! Ilina

    ReplyDelete
  9. Super outfit:)Kaput je odlican:)

    ReplyDelete
  10. Kosuljica je jako lijepa, ali kaputic je predivan :) Jos kad sam vidjela da je handmade, bas sam se iznenadila :)

    ReplyDelete
  11. kosulja je divna,odussevljena sam i kaputom :)

    ReplyDelete
  12. Svidja nam se bluzica bas je u tvom fazonu :) a i kaputic je lep :*

    ReplyDelete
  13. You coat is really amazing. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  14. Divan divan kaputic!

    www.amadeusonthecatwalk.com

    ReplyDelete
  15. kaputic je prelijep:)giveaway na nasem blogu:)

    ReplyDelete
  16. So chic and stylis! I am a fan of total black looks ;)

    Eirini from http://fashionreactor.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  17. Da li mozes da mi objasnis na koji nacin kupujes preko ovog sajta i koliko te je ova bluzica na kraju izasla sa svim taksama i prevozom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno ;) !
      Cenu ti izracunaju spram tezine posiljke, mozes slobodno ici na procesuiranje placanja (check out) i bice ti izracunato (pise ispod cene ili ukupna cena). Ona ume da bude veca od same stvari, ali kada se sve sabere ne ispadne skupo. Kao bloger imala sam popust na same stvari, ali cena slanja je za nju konkretno, oko 7 dolara i to je sve sto placas.
      Narucivanje se vrsi tako sto ides na Buy i on te dalje vodi da klikces tvoj kontakt itd. , zatim, pitace te da izaberes nacin placanja (ja sam putem banke uplatila sa deviznog racuna, ali vise se isplati ako imas Internet karticu, otvori su banci racun bas za to i ubacis toliko novca koliko ces potrositi, zato sto je meni banka uzela proviziju, tako da i tu sam platila, ali nisam morala da sam preko Interneta placala). Slanje, izaberes China Mail i oni ti posalju podatke za placanje. Kada uplatis, stigne ti za dan dva obavestenje da je primljena uplata i oni to vrlo brzo, isto za dan, dva posalju.

      Ako te zanima jos nesto, slobodno pitaj :) !

      Delete
  18. Super izgledas. Moj favorit je kaput!

    ReplyDelete
  19. Slatka je bluzica, ali kaput mi je favorit :)

    ReplyDelete
  20. Mozes li mi reci koliko ti je ispao kaput(ruke + materijal)? I da li si imala neku sliku kao inspiraciju ili si ga sama ovako zamislila? Predivan je, slican bih uradila, samo u drugoj boji :)

    ReplyDelete