Apr 9, 2013

Black in two ways

This is what we wore at Biljana Tipsarević's fashion show. If you missed post from the show, you can see it HERE :) !

Ovo su fotografije onoga što smo nosile na reviji Biljane Tipsarević. Ukoliko ste propustili  post sa revije, pogledajte ga OVDE :) !




DANA: T shirt - Majica : Disney
Jeans - Farmerice : Patrizia Pepe
Blazer- Sako:  Zara
Boots - Čizmice: Nursace

TATJANA: Corset - Korset: Benetton
Blazer and Pants - Sako i pantalone: H&M
Flowes - Cvetovi: New Yorker and  handmade
Shoes - Cipele: Nursace


KISS, DANA & TATJANA
POLJUBAC, DANA & TATJANA



28 comments:

  1. Odlicno ste izgledale :) Od tvojih cipela ne mogu da odvojim pogled :)))

    ReplyDelete
  2. Divne ste obe.
    T blejzer sa cvetovima i cipele FAV!
    D takodje blejzer, a cizme su mi bas slatke!

    ReplyDelete
  3. *_* I'm in love with Tatjana look!! her blazer is amazing!!

    Love&Studs
    Love&Studs FACEBOOK

    ReplyDelete
  4. Devojke prelepeeeeeeeeeeee ste obe! Svaka cast na stajlingu. Divnoooo.

    Tatjana koji sampon za kosu koristis, kako uspevas da ti je kosa ovako prelepo bujna? Da li ti je prirodno gusta kosta ili je nesto radis da bi dobila ovu frizuru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ti <3 !

      Trenutno kod kuce koristim Cliven i sampon i balzam, medjutim, ovog puta me je doterivala moja frizerka koja koristi sjajne Matrix preparate (uskoro cu napraviti post o tome) .
      Kosa mi je, da tako kazem, srednje gusta :) , ali me je ona fenirala na cetke i blago natapirala u temenu, pa sam dobila "veliku" frizuru, kakvu sam zelela :-) !

      Delete
    2. Hvala :) Fenomenalno ti je uradila frizuru. Super ideja, jedva cekamo taj post :).

      Delete
  5. Lijepe ste obje i super kombinacije :)

    ReplyDelete
  6. prelepe ste :) prva kombinacija mi se mnogo dopada :)

    ReplyDelete
  7. Slatke obe. :) Posebno izdvajam Tatjanine cipele. :D

    ReplyDelete
  8. Divne ste obe, a cvetice obozavam (i ja sam ih tako nosila na blejzeru pre neki dan :))

    ReplyDelete
  9. Tatjana I love your shoes!!
    You girls look fab! Black is such a chic color

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Predivne ste<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Odlične! Ne možeš fulati s crnim odijelom, pogotovo ako ukomponiaš zanimljive detalje, poput divne ruže ili zanimljive majice s printom!

    ReplyDelete
  12. Obe ste odlicne, ali mi se vise svidja Tatjanin outfit.

    ReplyDelete
  13. lovely outfit girls! :)

    http://anythingariel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Girls you rock fashion for sure:-) divno, obe ste prelepe. Tatjana kako odrzavas liniju? Izgledas odlicno.

    ReplyDelete
  15. Hvala ti :-) ! Da budem iskrena, nista posebno nisam dugo radila jer sam vrlo lenja kada je vezbanje u pitanju :-) , ali sam bas juce pocela ponovo kod kuce da vezbam sa Sindi Kraford i odredila sebi po pola sata, 4 puta nedeljno, pa videcemo koliko ce me drzati ;-) !
    Sigurno pomaze dobar metabolizam, puno kretanja u toku dana, obavezna barem tri obroka, od kojih je barem jedan kuvan obrok i koliko je moguce suzdrzavanje od Koka Kole :-) . Spadam u one koji ooobozavaju hranu i uzivaju u svakojakoj. Volela bih da se hranim zdravije, ali na tu temu Ivana ima mnogo vise da kaze :-) !

    ReplyDelete
  16. Svidjaju mi se oba outfita, a vi ste prelepe!

    ReplyDelete
  17. Obe ste super ! Obuca vam je savrsena ! A i blejzer sa cvetommmmmm !

    ReplyDelete
  18. sta si radila da ti je ovako savrsenaaaaa kosa? hajde tutorijal o feniranju :)

    ReplyDelete
  19. sta si radila da ti je ovako savrsenaaaaa kosa? hajde tutorijal o feniranju :)

    ReplyDelete