May 21, 2013

Prom suggestion

Nadam se da na našoj Facebook stranici pratite album: They rock fashion too, gde se nalaze fotografije naših drugarica. Ovog puta post sam posvetila Maji jer  je, po mom mišljenju, ono što je obukla za jednu svečanu priliku nešto što može da posluži kao insiracija budućim maturantkinjama, ali i bilo kome ko ima povod za doterivanje :) . 
Ovakav model haljine je veoma interesantan, a moram da dodam i da me činjenica kako joj haljina stoji uvek motiviše da bih trebala da vežbam :) !
Dala sam joj ideju za frizuru koja je sjajan izbor za devojke koje imaju paž. Što se šminke tiče, svojim uobičajenim načinom šminkanja "zatamnila" sam joj oči i začinila sve nezaobilaznim trepavicama za bolji efekat. 
Sigurna sam da vam se dopada!  <3








 U ovom postu bih želela da vam predstavim i jedan sjajan portal ULEMENTU.COM . Kada bismo sve tri imale više vremena, volela bih da naš blog izgleda upravo ovako. Kao časopis u kom osim mode možete pročitati mnogo divnih i korisnih stvari i kada su lepota i zdravlje u pitanju.
Obavezno postite njihov sajt i pratite ih putem Facebook stranice Uelementu !

U delu Poziranje, možete pronaći nekoliko intervjua sa blogerkama, a među njima sam i ja, ispred našeg bloga :) . Tog dana smo Ivana i ja bile u Beogradu i  to je bio razlog koji sam navela u prošlom postu :) . Bila je veoma opuštena atmosfera i sjajni mladi ljudi uradili su intervju sa mnom  (možete ga pogledati OVDE ).  Moji odgovori su takođe vrlo opušteni i spontani i nadam se da će vam se dopasti i to :) !

PROMOTION!

Romwe Outlet Flash Sale!  Up to 80% OFF!  200+ styles!
Limited supply!  No restocking once sold out!  Only 3 days! 
From 21st to 23rd May.


POLJUBAC, TATJANA!

16 comments:

  1. diiiiiiiiiiiiiivna je haljinaaaaaaaaaaa <3 <3 http://anitce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Divna je haljinica! A friz mi se posebno dopada! ;)

    ReplyDelete
  3. Haljina je divna, devojka je stvarno prezgodna, pa na njoj deluje fantasticno. Jos kad bi ostavile info gde je haljina kupljena? :)
    Veliki pozz za sve vas!

    ReplyDelete
  4. Haljina je savrsena!! A tek kako joj stoji.. fenomenalno! :)

    ReplyDelete
  5. Wow! Divna haljina,a tek kako joj stoji!
    Super je friz i sminka.

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  6. Predivna haljina, predivna sminka...Stvarno sve, sve pohvale:)

    http://tinkerbelloflaka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. predivna je haljina i zaista joj divno divno stoji...

    ReplyDelete
  8. Haljina je prelepa!

    GIVEAWAY na mom blogu!

    http://thinkpinkdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Haljina je savršenstvo <3

    ReplyDelete
  10. Koji je materijal u pitanju? :)

    ReplyDelete
  11. Znam da je potpuno tegljiv, al ne znam ni ja koji je tacno :-)

    ReplyDelete