Jun 22, 2013

Instagram outfits

Hello! Here are few of my outfits that I published on Instagram. I look so silly with phone in my hand, but isn't it the easiest and fastest way to show your combination :) .  Hope you like it and I hope you follow me - my nick is Tatjana_jo !

Ćaos! Ovo je nekoliko kombinacija koje sam objavljivala na Instagramu. Sebi izgledam pomalo smešno sa telefonom u ruci na svakoj slici, ali zaista ovo je najlakši i najbrži način da pokažete svoju kombinaciju :) . Nadam se da vam se dopada i da me pratite - moj "nick" je Tatjana_jo!















PROMOTION - PROMOCIJA:
 
Romwe Shirt & Skirt Sale

Up to 60%off

Time: 06/21/2013-06/23/2013



KISS, TATJANA!
POLJUBAC, TATJANA!

13 comments:

  1. Divne su sve kombinacije:)Jel mozes molim te da mi kazes gde si uzela pojas sa prve fotke, onaj na crvenoj haljini?Hvala :)))

    ReplyDelete
  2. Outfiti su odlični, a ti si prekrasna :)

    Btw... ja bi tvoju kosu, hehehe, baš mi dođe da odem nazad u plavo :))

    pusa iz ZG,

    Matea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te i ja svaki cas menjam boju, kako vidim neku koja mi se dopadne :-)))

      Delete
  3. I love outfit with white skirt, it's great!

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Eto ga....pratimo te i mi ;)
    možeš nas pronaći na @cinnamon_whitechocolate :D

    ReplyDelete
  5. Divna u svakoj kombinaciji!

    ReplyDelete
  6. kasnim sa komentarom,ali cekam post sa vezbama,i ja sam napinila 30,pa bih malo da uzlicim na tvoju liniju ;-).maja

    ReplyDelete