Oct 13, 2013

Backless dress


Like I told you before I will show you the dress I wore on my wedding day too. It is handmade and I got idea from  Jennifer Lopez and Ana Nikolić . Of course, it looks much better on them :) ! As you can see, I made a few changes. Point is - there is inspiration everywhere, especially on the Interet, and all you have to do is to buy good material and find great seamstress :) .

I decided to wear it again on my 30th birthday party and you can see few photos. I hope you like them!

P.S. Our autumn outfits are ready for shootings and new posts :) !

Kao što sam pre pisala, pokazaću vam haljinu u koju sam se na svom venčanju presvukla. Haljina je sašivena, a ideju za nju su mi "dale" Jennifer Lopez i Ana Nikolić. Naravno, njima ovakve haljine mnogo bolje stoje :) ! Kao što, vidite napravljeno je par izmena. Najvažnija stvar je da inspiraciju možete pronaći svuda, posebno na Internetu i sve što vam treba jesu dobar materijal i sjajna krojačica :) .

Odlučila sam da je ponovo obučem na svojoj rođendanskoj žurci i odatle su i ove fotografije. Nadam se da vam se dopadaju!

P.S. Naše jesenje kombinacije su spremne za fotografisanje i za nove postove :) !







Dress-Haljina: handmade-sašivena
Earrings- Minđuše: Gina Peruggino
Sandals- Sandale: Via Spiga


KISS, POLJUBAC, TATJANA!




PROMOTION:


Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40%off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
 
 

22 comments:

  1. mindjuse su fenomenalne
    http://crazyfashionbymj.blogspot.com/2013/10/sun-is-up.html

    ReplyDelete
  2. Wow! Divna haljina, ova fora s ledjima je mrak!

    ReplyDelete
  3. Bas je dobra haljina, samo bi mi se vise dopadala da je duza, da se ne vide cipele :)
    Ali uz tu frizuru i minjduse izgledas sjajno :)

    ReplyDelete
  4. Izvini molim te videla sam te sinoc i sada bi ti na liniji zavidele i Ana i Jlo, tako da moj glas ide tebi ( ali ne zato sto si moja) :-)))

    ReplyDelete
  5. Savrseno izgledas!!!Prelepe crte lica!

    http://mydresshascharacter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jako lepo ti svoji. I baš liči na Anu Nikolić, i upravu si za inspiraciju. Ti mnogo bolje izgledaš od njih dve, bez imalo preterivanja. Jlo ima ogromnu zadnjicu što mi se uopšte ne dopada, a Ana je pokvarila svoj izgled, a bila je prezgodna.

    ReplyDelete
  7. Odlicno izgledas. Mnogo volim haljine sa otvorenim ledjima, a mislim da ove mindjuse savrseno idu. Stvarno mocno izgleda.

    ReplyDelete
  8. Predivnoo! Stoji ti savrseno!

    ReplyDelete
  9. Predivnoo! Savrseno ti stoji!

    ReplyDelete
  10. Divnoooo, bas podseca na Anu Nikolic ali tebi bolje stoji. :) Mindjuse su extra!

    ReplyDelete
  11. Preeeelepo ti stoji :-) A JLo i Ana mogu sloooobodno da ti zavide :-)

    ReplyDelete
  12. U tu haljinu sam i ja zaljubljena, tebi fenmenalno stoji :***

    ReplyDelete
  13. Haljina ti SAVRŠENO stoji!!! ;)
    Divna si!

    ReplyDelete
  14. So gorgeous!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Haljina je prelepa i mnogo ti dobro stoji! <3

    ReplyDelete
  16. Izgledas odlicno! Nema vece srece nego kad komad koji sijemo ispadne kako treba. :)

    ReplyDelete