Oct 1, 2013

Come back

Drage devojke, znam, prošlo je puno vremena :) . U međuvremenu sam postala gospođa :) i jeedva čekam da sa vama podelim fotografije sa, do sada, najlepšeg dana u mom životu!

Ipak, nisam zaboravila, odnosno, nismo zaboravile na na naš blog! Nastavljamo gde smo stale i uskladu sa tim, kako sam u prethodnom postu obećala imate priliku da vidite nekoliko fotografija sa devojačke večeri. Divno iznenađenje koje su mi pripredila najboje drugarice na čelu sa mojim kumama Ivanom i Majom dovelo me je do suza od lepote i ljubavi. Ivana je osmislila detalje i morate priznati da je sve izgledalo predivno.







Ono što smo Ivana, Maja i ja obukle sašiveno je od istog materijala, likre. Vrlo je zahvalna , a boja ima raznih, tako da za malo novca možete svašta interesantno sašiti. Predivne rajfove možete naručiti na stranici Unikatni brošići.





ISHRANA

Još kada sam pisala post o vežbanju (ako ste ga propustile pogledajte OVDE) obećala sam da će drugi deo posta biti vezan za ishranu.
Ko me poznaje zna da nisam bila neko na koga se treba ugledati kada je ishrana u pitanju (zato Ivana jeste i ovim joj dajem zadatak da napravi post o zaista zdravoj ishrani :) ) . 
Ipak, mnogo stvari sam uspela da promenim i da se samim tim osećam lepše, a i zdravije.


Pre svega, moram napomenuti da nemam naročit problem sa kilogramima, ali bih svakome ko ima od srca preporučila da poseti nutricionistu. Nekoliko ljudi iz mog okruženja imaju najpozitivnije iskustvo sa njima. Oni prepišu režim ishrane i ukoliko se držite toga rezultati ne smeju izostati. Ne verujem u tablete, čajeve i ostala pomagala za mršavljenje. Verujem u pravilnu ishranu i naravno režim vežbanja koji odgovara vašem telu.



Ne znam kako sam prelomila i odlučila da odbacim neke stvari, a neke da počnem da konzumiram, ali jesam i ponosna sam na to. Kalorije ne brojim već pokušavam da osluškujem svoje telo koje svakako šalje signale kada nešto dobro, a kada ne i kada je nečega dosta :) .

Bez nekog specijalnog reda, navodiću ono što se tiče moje ishrane, a sve u cilju da se i neko od vas oslobodi loših navika i barem nešto promeni na bolje. Ovog puta neću pisati recepte jer, kao što spomenuh, nisam na dijeti i nemam neki specijalan režim. Ovo je samo put kojim sam krenula u nadi da ću što više stvari promeniti i da će se u moj način života zdrava ishrana potpuno uklopiti.


1.  VODA je za mene omiljeno i neprevaziđeno piće!

2. KISELA PAVLAKA - pavlaku sam od malena obožavala i stavljala je u svako moguće jelo, čak i u supu. Odlučila sam da je izbacim i kada je zamena za namaz u pitanju  uglavnom jedem domaći maslac,  namaz od sa humusom i pistaćima (ukusno je, zaista) i ponekad namaz sa sirom, jogurtom i začinima .



3. ZELENI ČAJ - blagodeti čaja, a posebno zelenog su mnogostruke. Nemojte čitati na Internetu o tome već probajte i ostetite sami. Nakon doručka i popodne uvek popijem jednu šolju (ponekad i Balans jogurta) .



4. DORUČAK - nikada ga ne izbegavam. Najviše mi, umesto kroasana, sendviča i bureka,  prija tost sa malo namaza, paradajz i po koja šnita pečenice uz čaj. Salamu gotovo nikada ne jedem. Musli i slično, takođe jer energiju koju doručak treba da da, meni one ne daju, a i nisam probala do sada ništa lepo :) . Moram dodati da pre doručka, gotovo svako jutro, pojedem kašiku meda jer je to veoma zdravo.


5. UŽINA - vrlo je bitna, pogotovo meni jer doručkujem već oko 8h i pre ručka ogladnim. Priznajem da ne pojedem uvek neku voćku, često je tu čokoladica na meniju :) , ali trudim se da ne preterujem, kako sam umela. 



5. SLATKIŠI - nadovezujem se  :). Možda čak i teže od Koka Kole jeste odreći se slatkiša. Meni to nije težak posao jer ni ne pokušavam :) , ali trudim se da smanjim, zaista se trudim i vrlo često pojedem nešto od sezonskog voća, koje obožavam. Sve je u snazi volje, tako, od omijenih Milka čokoladnih štapića pojedem dva do tri, dok sam pre bila u stanju i skoro sve sama da "sredim" :) . Kolače volim da pravim i zaista uživam kada popodne pojedem jedno parče uz zeleni čaj.


6. RUČAK - uvek kuvano! Supu jedem gotovo svaki dan, a kako sam vešta u kuhinji rado spremam raznorazna jela koja su puna povrća (šargarepa, brokoli, paprika, kelj,....), od mesa uglavnom piletine i sve to kuvam na vodi ili na masti i uz sve to jedem sezonsku salatu. Retko kada koristim ulje i ovde moram da dodam da sve češće pržene krompiriće zamenjujem krompirima isečenim u rerni. Imam mnogo sjajnih recepata, ali ovaj post bi bio predug. Kada budem uspela pisaću i o tome, za sve devojke koje vole da skuvaju nešto lepo i uskusno. 



7. HLEB - beli hleb gotovo nikada ne jedem. Hleb inače retko jedem, a moj izbor je u poslednje vreme integralni hleb sa semenkama.



7. VEČERA - moram priznati da ne večeram uvek jer prilično kasno ručam i često ne budem gladna. Ranije sam jela čipseve u velikoj meri, dok sada najradije gricnem pistaće ili kokice .Takođe, pravila sam lepinjice, kiflice i ostala peciva, dok sada koristim heljdino i intergralno brašno i trudim se da belo brašno što manje bude u upotrebi.



8. BRZA HRANA - ljubiteljka sam girosa, pizze, index sedviča i Mc Donald's-a i nisam se toga odrekla. Jednom ili dva puta u toku mesec dana pojedem tako nešto, ali NIKAKO NIKO ne sme sebi da dozvoli da mu ovakva vrsta hrane bude osnovna. Ništa nije lepše od kuvane hrane, čak ne volim mnogo da jedem u restoranima jer smatram da lepše i kvalitetnije spremim kod kuće. 



Pronašla sam nekoliko sajtova gde i sama pronađem zanimljive recepte, ali i tekstove na temu zdrave ishrane.

http://www.healthyfood.co.nz/
http://allrecipes.com/recipes/healthy-recipes/
http://www.foodnetwork.com/healthy-eating/index.html
http://www.eatingwell.com/
https://www.facebook.com/centarzdravlja?ref=stream&hc_location=stream


Zaista bih volela da podelite sa mnom vaša iskustva vezana za ishranu i svojim komentarom sigurno bolje od mene pomognete nekom da promeni svoj režim na bolje. Takođe, ukoliko ima nešto što vas zanima (a sigurno sam izstavila :) ) slobodno pitajte.


POLJUBAC, TATJANA!


PROMOCIJA:

Unfold your free style with Romwe items.
Best-seller Collection! Up to 60% off
Do not miss! 72h only!




9 comments:

  1. Gospodjo, dobrodosla u klub :-))) Kiss za moje dve lepotice!

    ReplyDelete
  2. super ti je taj plavi komplet, jesi materijal uzela u NS? kako se zove, zersej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam u Novom Sadu u ulici Pap Pavla, likra :)

      Delete
  3. Divne fotkice i divne vi :) <3

    ReplyDelete
  4. Ja sam morala da promenim ishranu zbog zdravstvenih problema, i prvo sam svoje lose navike smanjila, dok ih nisam dovela na minimum. Potrebno je postepeno se odvikavati od losih stvari, i tada nije tesko da primenimo ritam. Imala bih svasta da pisem na tu temu, ali nazalost, samo sam u prolazu, i zurim. Mozda nekom drugom prilikom.

    P.S. Čestitam na venčanju. Sve najbolje u zajedničkom životu :)

    ReplyDelete
  5. divne slike i super post! jedva cekam slike sa vencanja! vidla sam vec nesto na insta..divno si izgledala! *-*

    ReplyDelete
  6. Sve ste slatke! Ja Colu ne mogu da ne pijem a u pravu si ne valja !

    ReplyDelete
  7. I ja sam skoro usla u klub. To je uvek divno cuti, cestitam ti od srca.

    ReplyDelete
  8. Cestitke! Dugo sam cekala da pises o ishrani, da li mozes preporuciti nutricionistu? Hvala

    ReplyDelete