Nov 12, 2013

Front row black dress

I really needed one nice and simple black dress with long sleeves for everyday. That's why I was so happy when I got the opportunity to pick something from the website Front Row. I liked a few things, but this dress was something I needed the most. At the same time I thought of my literally ancient black boots which, in my opinion, together with beige trench coat and dress make a good business-day combination.

Zaista mi je trebala jednostavna crna haljina dugih rukava za svaki dan. Zbog toga sam bila srećna kada sam dobila priliku da izaberem nešto sa sajta Front Row. Svidelo mi se nekoliko stvari, ali haljina mi je bila najpotrebnija. Odmah sam se setila svojih bukvalno prastarih crnih čizama koje uz bež mantil i haljinu, po meni, čine dobru poslovno-dnevnu kombinaciju.








Dress/Haljina: HERE/OVDE
Necklace/Ogrlica: Zara
Trench coat/Mantil: Koton
Bag/Torba: Sisley
Boots/Čizme: Miss Sixty



KISS, POLJUBAC, TATJANA!

16 comments:

  1. Elegantna i predivna si! Savrsen look! :)

    ReplyDelete
  2. Prelepa! Sjajno ukombinovano...me like it :) :*

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nice look ;))

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. u look lovely!

    http://differentcands.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  5. Super je sve, svidja mi se. :)
    Je li ti mozda kasnio paket sa FRS-a?
    Meni vec dva meseca nikako da stigne...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije! Narucila sam dvadeset i nekog oktobra, tako da je prilicno brzo stigao. Jednom se dogodilo da sam narucla na sajtu Romwe i nije stizalo vise od mesec dana, skoro dva i ispostavilo se da je stajalo na carini u Novom Sadu jer nije pisala vrednost i nisu znali kako da ocarine - a pri tom nisu nasli za shodno da me obaveste da je uopste stiglo! Da se sama nisam interesovala ko zna sta bi bilo :-) ! Treba videti sa njima, uglavnom moze da se prati posiljka, a ako pise da je u Srbiji probaj na carini :-//// !

      Delete
    2. Joj i ja sam imala par puta problema sa carinom ali sam svaki put dobila obavestenje postom. Pratim porudzbinu ali jos uvek tamo nista ne pise, sacekacu jos malo pa cu onda pokusati da ih kontaktiram. Hvala ti. :*

      Delete
  6. predobre čizme...ekstra kombinacija.

    ReplyDelete
  7. Super kombinacija! Haljina je divna.

    Novi post na blogu
    http://www.ladiesstreet.rs/blog/ladies-street-in-milano/

    ReplyDelete
  8. Oduševljena sam, a koliko vidim nisam ni jedina, mnogo pohvala si dobila i po forumima :)

    ReplyDelete
  9. Prvi put sam na ovom blogu i prosto sam odusevljena da jedna blogerka ovako odudara od ostalih, stilom i zenstvenoscu! Sve pohvale! :)

    ReplyDelete