Jul 17, 2013

Perfect body motivation, part 1



Ovaj post, kako sam obećala, posvećujem vežbanju i mom pokušaju da se zdravije hranim :) ! Da ne biste zaspale čitajući delim ga na dva dela, gde u prvom delu pišem o vežbanju, a u drugom o ishrani.

Pre svega, moram napomenuti da nisam spadala u osobe koje vole vežbanje, da ne kažem da sam spadala u prilično lenje osobe po tom pitanju. Neću gubim vreme na priču o tome kako sam mnogo puta počinjala sa vežbanjem i odustajala jer ovaj post treba da motiviše, a ne obrnuto. Pisaću o tome šta je mene motivisalo, koje vežbe radim, da li ima efekta i šta sam to promenila u načinu ishrane. Dodajem da je vezano za moje telo i ono što meni prija i  da svaka od vas treba sve da prilagodi  sebi.



MOTIVACIJA 

Najteže je početi. Posebno kada nemate problem sa kilogramima i opušteni ste, ali nezategnut stomak, ruke, zadnjica je nešto što ne ide na bolje :) .
Tako sam ja na omiljenoj socijalnoj mreži Instagram ( gde, kao in a Facebook-u, možete lako zalutati na ko zna čije fotografije :) ) pronašla nekoliko naloga gde devojke svakodnevno pokazuju dokle su stigle vežbanjem i zdravom ishranom. Te fototografije definitivno nisu namenje muškarcima već ženama koje sigurno, kao i ja, ostaju zadivljene i zapitaju se: a ja?


A ja? Da trčim – ne volim, teretanu – ne volim, aerobik – mrzim (ne prija mi skakutanje tog tipa nikako) , vremena – nemam baš (da idem, na primer, na pilates ili ples :) ) . Vežbanje kod kuće sam probala sa Cindy Crawford i mogu reći da sam i nekog razloga izbegavala da potrošim sat vremena na taj način. Bilo mi je previše naporno i dugo :) .
Probala sam i intezivne treninge sa Jilian Michaels putem You Tube-a i mogu vam reći da je sjana. Međutim, ima puno skakutanja, koje utvrdili smo ne volim, tako da sam i od nje odustala iako bih preporučila svakome ko voli dobor da se oznoji . Toliko ima sjajnih na You Tube-u!



Dakle šta bih ja?  Ja bih da imam zategnuto telo! Što je najgore ili najbolje svako može da ga ima, to nije privilegija odabranih (zanemarimo primere onih koji ceo život jedu šta žele, ne vežbaju a izgledaju savršeno, kao da ne postoje :)) ) . Tokom života mnogo sam ulagala u obrazovanje i stručno usavršavanje, u svoj izgled da ne pričam (i ne skrećem sa teme), ali došlo je vreme da se ozbiljno pozabavim svojim telom. Svako je gospodar svoje sudbine, kaže poslovica, ali gospodar je i svog tela. Zaista je divan osećaj kada shvatite da možete biti ono što želite, odnosno, u ovom slučaju možete imati telo kakvo želite jer sve je do vas!



PLAN I PROGRAM


Najvažnije je odrediti ono što vam najviše prija. Meni najviše prija da vežbam kod kuće jer mi oduzima najmanje vremena, a i svako popodne ili veče ima barem jedna dobra serija uz koju mogu da odradim svoj set vežbi (ukoliko nema serija, dobra muzika je uvek tu) :) .



Organizacija jeste moja jača strana i odlučila sam da pobedi onu mrzovoljnu. Sebi sam odštampala prazan kalendar i napisala šta sam svaki dan treba da uradim i šta da izbegavam u ishrani. Četiri dana vežbam, tri ne. Uz to sam na telefonu instalirala aplikaciju Calorie Counter gde sam upisivala šta sam jela tokom dana (o ishrani kasnije) i koliko sam vežbala. U planu mi je da da barem jedan dan od tri slobodna dana vežbam jogu i imam dobar DVD kod kuće i za to!


VEŽBANJE



Prvo krenem sa zagrevanjem. Iako nisam ni blizu nekoga ko se stručno razume u ovu temu, znam toliko da je pre vežbanje neophodno zagrejati mišiće, nakon vežbanja dobro ih istegnuti, a tokom vežbanja pravilno raditi sve vežbe.Kako nisam želela da ubacujem slike, a kamoli video, kako ja to radim, prilažem vam nekoliko linkova sa You Tube-a gde možete pogledati, što ponovo napominjem, kako da pravilno radite.


 
Nakon zagrevanja, radim set sledećih vežbi ( linkovi su tu da biste videli većinu vežbi koje radim, a i način na koji ih radim, koristim tegiće od 1kg i za ruke i za noge)





Radim tako što nakon svake serije promenim set vežbi jer mi tako prija. Vežbe mi nisu preterano teške i naporne i dok ne pronađem savršen set vežbi ovo je za mene sjajan način da “uhvatim ritam” , odnosno da steknem naviku i da vežbanje postane deo moje svakodnevnice.
Sigurna sam da ću pomoću njih i ovim tempom biti mnogo zategnutija (vera u sebe je prva tajna uspeha, zar ne? :)))  )




 REZULTATI

Naravno da rezultate ne mogu videti tako brzo ali osećam da se naziru :) ! Svaki trud se isplati, pa i trud oko vežbanja mora.
Unutrašnje zadovoljstvo se vidi na licu, a ukoliko ste zadovoljni svojim telom zračićete u potpunosti.  Za sada imam osećaj da idem u dobrom pravcu.

Svaka od vas bi trebala da ima svoju dnevnu rutinu i da bez izgovora vežbanju posveti barem pola sata dnevno.



Nastaviće se.... 
Do tada, pišite svoja iskustva i naravno NA VEŽBANJE!!! :) !


POLJUBAC, TATJANA!


















Jul 4, 2013

Summer mood





Haljina/dress :thanks to SHEINSIDE
Torba / Bag: Bershka
Ogrlica/Necklace: Ivy's jewelry
Naocare/Sunglasses: Ray ban
Sandale/ Sandals : New System Novi Sad


KISS, IVANA !


PROMOTION / PROMOCIJA

Romwe Summer Holiday Sale

1000 styles!  Up to 70% off

Time: 07/01/2013-07/07/2013