Mar 25, 2014

Instagram and blog sale

Drage devojke, nije nas bilo jaaaako, jako dugo :) . Kako sve imamo jako puno obaveza i promenjenih okolnosti, ne stižemo da se fotografišemo za blog. 
Što se mene lično tiče, kada je blog u pitanju, posvetila sam se Facebook stranici  , gde gotovo svakodnevno ubacujem fotografije koje me inspirišu kada je moda u pitanju, zanimljive videe sa korisnim savetima, moje fotografije sa Instagram profila , postavljam Giveaway barem jedno nedeljno i slično.
Ovom prilikom postavljam par fotografija upravo sa Instagrama (Tatjana_jo). 
Kako je vas dosta pitalo da li će ga biti, LINK:  vodi vas na prvi Blog sale, sa nekoliko stvari koje su uglavnom nošene  samo za slikanje za blog :).













Pozdravi i poljupci, Tatjana!

11 comments:

  1. http://werockfashiontoo.blogspot.com/2012/12/red-dress.html
    Bila bi presrecna kada bi se ova haljina nasla na Blog sale...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće i te svečane haljine, s obzirom da su one poslužile samo za slikanje :) !

      Delete
  2. Pozdrav Tatjana,
    gde si radila ombre, ako nije tajna?

    Slike su bas lepe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) , salon My Orange u Bore Prodanovica 2 u Novom Sadu :) !

      Delete
    2. Hvala na odgovoru. Kosa ti je PRELEPA!

      Pozdrav! :)

      Delete
  3. nice post :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. You are always so cool!You look incredible! Would you like to follow each other? Just let me know! http://www.thatfashionapp.com/

    ReplyDelete
  5. Gorgeous blue blazer! Very positive blog - just followed! Please check out my blog and follow back if you like it! It would mean a lot to me! Thanks! :)

    www.stylartbyguni.com

    ReplyDelete