Nov 19, 2014

Serbia Fashion Week ,oktobar 2014.

Nikada nije kasno! Ovo je prava rečenica kada moj post o Serbia Fashion Week-u u pitanju :) !

Iako je pauza bila preduga nisam potpuno odustala od pisanja bloga, ali odlučila sam da pišem i objavljujem  na malo drugačiji način i kada budem imala inspiraciju, a i vremena za to, zbog potpuno promenjenih životnih okolnosti :) !

Nedelja mode se održala od 14. do 19. oktobra u Novom Sadu. Kao i prethodnog puta, osim modnih revija, održane su i brojne kreativne radionice i zanimljivi seminari.



Ponovo sam veoma zahvalna timu Serbia Fashion Week-a što su mi poslali akreditaciju za praćenje revija. Kako nisam bila u mogućnosti da pogledam sve revije uživo, ali putem Interneta jesam, odlučila sam da podelim sa vama ono što mi je privuklo pažnju najviše.

Jednu od revija koje sam posetila sa Ivanom i Danom je revija naše drage prijateljice Jovane Petković i veoma smo ponosne što je prikazala svoju prvu samostalnu reviju i želimo joj puno uspeha i sve bolju inspiraciju za naredne sezone!

Moram dodati, da je u odnosnu na dva prethodna puta, organizacija ove sezone bila mnogo bolja i verujem da će ići u tom pravcu i dalje. Ponovo, posebno mi je drago što se ovakva modna manifestacija održava baš u Novom Sadu :) !

Da li vam se dopada moj izbor i koji su vaši favoriti?

 Do narednog puta, poljubac od Tatjane!


MLADEN BARON

MLADEN BARON


BRANKA ĆAĆIĆ

IVANA ĐURIĆ

IVANA ĐURIĆ

IVANA MURIŠIĆ

IVANA MURIŠIĆ

JOVANA PETKOVIĆ

JOVANA PETKOVIĆ

MARIJA ŠABIĆ


MARIJA ŠABIĆ

MILENA RADOVIĆ

MILENA RADOVIĆ  P.S. Ovaj kaput mi je feenomenalan i jedan od favorita!

MILENA RADOVIĆ

MARKO MAROSIUK

MARKO MAROSIUK


VERICA RAKOČEVIĆ

VERICA RAKOČEVIĆ

ZVONKO MARKOVIĆ

ZVONKO MARKOVIĆ

Sve fotografije sa revije su preuzete sa zvanične Facebook stranice Serbia Fashion Week-a.

No comments:

Post a Comment