Jan 17, 2015

Who to follow

I više nego što smem da priznam, kada imam slobodnog vremena, a nekada i kada nemam :) pratim dešavanja na omiljenoj društvenoj mreži, Instagramu. Osim prijatelja i poznanika, pratim uglavnom blogerke, po koju poznatu ličnost, devojke čiji mi se stil dopada, savete za uređenje doma, savete za šminkanje, profile sa jednostavno lepim fotografijama,....toliko toga ima!
Svakako ovde pronalazim inspiraciju, pre svega za hobi kome se vraćam - blog! Izdvojila sam nekoliko profila, a teško je bilo izdvojiti samo par, pa se nadam da vam se dopada moj izbor.
Takođe, u komentaru podelite sa mnom koga biste preporučili da vredi pratiti :) !


annawithlove

ericapelosini

garypeppergirl

hellofashionblog

ilkemozturk

kattanita

krystin_le

lenaperminova

majawyh

meganrunionmcr

ramonfilip

rocky_barnes

thassianaves

theteacherdiva

tuulavintage



Dobitnica giveaway-a iz prethodnog posta je devojka koja je treća ostavila komentar vezan za giveaway i to je :  milana1504....! S obzirom da je samo vas sedam učestvovalo, na čemu vam neizmerno hvala, jaaako mi je žao što sve niste mogle nešto osvojiti, ali zato ću se zaista truditi da bude još dosta zanimljivih darivanja i mogućnosti za osvajanje!


POLJUBAC, TATJANA!

8 comments:

  1. Najvise volim blog od The teacher diva! super post :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Lovely post! Check out my fave of the week:
    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=464037773&pid=uid7441-25962271-17

    ReplyDelete
  3. Uh otkrila si mi sada nekoliko novih profila za pracenje, ja ih pratim toliko da ne znam vise ni koga bih ti preporucila, bukvalno svaki dan otkrijem po neki novi profil. Recimo, nevezano za modu ima dobrih profila sa ishranom i vezbanjem :)

    ReplyDelete
  4. Great inspiration. I like tuula.. "O)
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  5. Uh odlican izbor. Ja pratim vecinu sa liste ali ima par koje mi izgledaju odlicno pa bi mogla da ih dodam na listu.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  6. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog|Facebook | Bloglovin| Headers I made

    ReplyDelete
  7. your blog is so perfect aaah!!
    http://mtvgenerati0n.blogspot.co.uk

    ReplyDelete