Mar 26, 2015

Do you follow me?



Drage devojke, već sam se putem Instagrama zahvalila svima koji su učestvovali na prethodnom giveaway-u. Volela bih da svima mogu nešto da poklonim, pa će naredni put više vas od jednom biti u mogućnosti da osvoji nešto :) ! 

Spremam vrlo zanimljive postove, a uvažiću i vaše predloge na osnovu odgovora na pitanja koje ste dale. Do tada, za sve one koje me ne prate na Instagramu - ovde (Tatjana_jo) , ili ne prate ovu društvenu mrežu uopšte, mali deo onoga što objavljujem. 

Kao što sam najavila i ranije, svake srede na stranici JOY.RS , možete pročitati moj tekst. Prošli put pisala sam o razgovoru za posao, a ovaj put o dobrim odlukama koje možete doneti ovog proleća. Obavezno javite utiske o tekstu!


Hello girls! If you don't have Instagram or you don't follow me - here (Tatjana_jo) , take a look at few random photos I posted!



Ove proizvode sam dobila na poklon i tako jednom nedeljno započela ritual čišćenja lica. Detaljnije u jednom od narednih postova. I got this products as a present, so I started new ritual. I'm going to write more about them next time.


Šminka za svaki dan! O proizvodima ću pisati, ali ukoliko želite post o načinu šminkanja napišite u komentaru :) ! Everyday make up! I will write about products, but if you want me to write post about how to put this make up - say so :) !


Ne zaboravite da uz pomoć koda "werockfashiontoo" možete dobiti popust od 15% na sat koji vam se dopada sa Daniel Wellington sajta. Don't forget to use code "werockfashiontoo" if you want to buy Daniel Wellington watch and you'll get 15% discount.



Predstava koju sam davno gledala, a sada je ponovo na repertoaru. Dragan Jovanović na sceni i već znate da ćete se smejati do suza - ali zaista!





Pomoću ruža i olovke usne mogu izgledati punije! It's all about good lipstick and lip liner!

Vreme je za čuveni selfie :D ! It's selfie time :D !




Za kraj ovog posta, jedna vrlo snažna rečenica! So powerful words! Never give up, it's such a wonderful life!

POLJUBAC, KISS, TATJANA!

3 comments:

  1. Koji puder koristis? Pisi o sminkanju :)

    ReplyDelete
  2. Nice blog :)kisses x

    www.kayilo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican je post. ♥
    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete