May 11, 2015

Serbia Fashion Week, proleće 2015.

Već ste navikli na kratke izveštaje sa Serbia Fashion Week-a. Ove godine bio je održan u Master centru Novosadskog Sajma. Moram priznati da je organizacija iz sezone u sezonu sve bolja i da ova nedelja mode može da stane rame uz rame sa, do sada, najpoznatijim u Srbiji, beogradskim.
Zbog privatnih "obaveza" :) , uspela sam da odem samo jedno veče i pogledam četiri revije. Ipak, sve sam uspela da pregledam putem zvanične Facebook stranice SFW-a i izdvojila sam nekoliko zanimljivih kreacija. 


Danijela Božić                                                               MI-RO



Kristina Jezdić                                                     Marija Šabić

Marko Marosiuk                                                      Ozlem Suer

Zorana Miličić                                     Boško Jakovljević




 Ukoliko me pratite na Instagramu, ovu fotografiju ste već videli :) !



 kako sam imala priliku i da se u Show room-u fotografišem u nekom od modela, pogledajte koju kombinaciju sam odabrala! Mene su i majica i suknja oduševili, kako se vama dopadaju?




Suknja: Prik butik
Sandale: Paris Hilton

5 comments:

  1. Great post!! I have never seen Serbia Fashion Week. The clothes are awesome and you look so pretty =)
    Kisses from Spain sweety ;)
    Have a week full of smiles

    ReplyDelete
  2. so nice pics; >>

    xoxo

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divno, jako je lepa ta suknja :)

    ReplyDelete
  4. Model sa resama sa prve fotografije je savrsen. :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete