Aug 27, 2015

Modern bride

U ovom postu imate priliku da vidite haljinu jedne od mojih omiljenih dizajnerki, Ines Janković, iz njene kolekcije Modern Bride. Naravno, meni ova haljina ne stoji ni približno kao nekom modelu, ali mi se jako dopala, a tek nakit, a tek beli blejzer....ah, ma nema šta mi se ne dopada u Ines ateljeu! Kako nemam u planu da ponovo budem mlada, pa ni moderna mlada, ovakvu haljinu bih rado ponela na važnim proslavama :).

U jednom od mojih tekstova koji se objavljuju četvrtkom na portalu Lepota i Zdravlje pisala sam na temu kratkih suknji, ali i bele boje, pa pročitajte, ukoliko ste propustile:


Danas su putem sajta random.org izabrane tri devojke koje su dobile poklončiće! Konaktiraću vas putem maila, a ostali znajte da ćete putem YouTube kanala biti informisane o novim nagrađivanjima i biće ih sigurno dosta :) ! 
Srećne dobitnice su: 
djordjioskis....
mikicapavl....
miljat94.....

Čestitke!  

I love this dress and blazer made by one of my favourite designers, Ines Janković. I litterally love everything that comes from her atelier.











 Haljina-Dress: Ines Atelier
Sandale-Sandals: Via Spiga

PHOTOS BY: Nemanja Dimitrić, Foto studio Color24


 VAŽNA OBJAVA! DON'T MISS THIS!

Ukoliko su vam se dopada ono što sajt SheIn nudi ili ono što ste mogli videti u mojim prethodnim postovima, obavezno kliknite OVDE i pogledajte šta je sve sniženo toliko da je bukvalno greota propustiti! 

If you need new cool clothes and you like what SheIn offers you have to click HERE, so you won't miss amazing sale and amazing prices!



6 comments:

  1. Haljina je sjajna! I divno ti stoji ;)

    ReplyDelete
  2. Haljina prekratka, pa cak i za modern bride

    ReplyDelete
  3. so amazing!


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hi there my dear! I just want to ask if we can follow each other on GFC?

    Please leave a comment on our blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also follow us on Facebook and Instagram.

    https://www.facebook.com/Kstylick
    https://instagram.com/kstylick/

    we will follow you back! XOXO

    Korean Fashion

    ReplyDelete