Sep 25, 2015

Nega i ćišćenje lica

Priznajem, nikako da stignem da uslikam jesenje kombinacije. Do tada, kao što vidite, prilično ažurno objavljujem videe na razne teme vezane za kozmetičke proizvode. Dopada mi se ovaj format sve više i doticaću se i mode, ali životnih tema u njemu. Ako želite, prijavite se na moj kanal.

Ove nedelje, odnosno juče, na kanalu, kao i na portalu Lepota i Zdravlje mogle ste pogledati video o preratima za čišćenje i negu lica, koje koristim trenutno, ali kojih se 5 pravila strogo pridržavam :) !

Ukoliko niste, video je tu, pa pogledajte  :) !

Na slici pre videa, je jedan o proizvoda . Slika se sa mog Instagram profila!




6 comments:

  1. Ja ne znam kako do sad nisam naletela na tvoj kanal i blog, ali drago mi je da sad jesam. :) Ti si preslatka i zadovoljstvo je gledati te. I to ti kaze neko ko ne prati bas svakog, posebno u nasoj blogosferi. :) Samo nastavi tako, a ja odoh da te nadjem na YouTube i IG. :)

    ReplyDelete
  2. Visim po jutjubu dan noc i tek sad vidim tvoj kanal. Prelepa si! tri puta sam vracala deo kad kazes da imas 32 godine, uvek istripujem da nisam dobro cula. Izgedas kao da imas 20, najjiskrenije! :) :*

    ReplyDelete
  3. Uh, vidim da Clarins ide na wishlist! :)

    ReplyDelete