Sep 15, 2015

Prirodna krema za lice

Drage devojke, mnogo vas mi je pisalo interesujući se za kremu iz prethonog videa. Da ne bih svakoj pojedninačno slala, a i za one koje bi još interesovalo prepisala sam sastojke koje ona sadrži i za čega su dobri.

Za one koji nisu pogledali video, radi se o kremi koju koristim par godina i kojoj se uvek vratim kada probam neku drugu, dok je nekada kombinujem sa  nekom dnevnom ili noćnom kremom. Koriste je moja mama, svekrva, drugarice i zaista svima odgovara. Pravi je jedna gospođa koja se veoma razume u svoj posao i koja je prava reklama za kremu jer i u poznijim godinama ima besprekorno lice. 

Od korišćenja ove kreme meni i onima koje poznajem, a koriste je, lice je meko, hidrirano i nežno. Naravno, smatram da je za besprekoran ten potrebna majka priroda, a zatim i prava nega u vidu pravilnog čišćenja, hidriranja i slično, ali o tome ću snimiti poseban video :) !

U današnje vreme zaista imamo veliki izbor kada su kreme u pitanju i to težak izbor jer postoji mnogo sjajnih krema. Ipak, čvrsto verujem da nam koža itekako bude zahvalna kada je nahranimo i priuštimo joj nešto skroz prirodno.

Krema je dakle potpuno prirodna, bez veštačkih konzervanasa, dodataka i naftnih derivata. Možete je koristiti i za dnevnu i za noćnu negu. U njoj se nalaze hranljiva ulja koja pomažu pri intezivnoj hidrataciji i regeneraciji kože.

Ovo su sastojci kreme sa slike, koju ja koristim:

  • ulje pšeničnih klica - najjači prirodni koncentrat vitamina koji štiti ćelije od oštećenja i sprečava stvatranje bora.
  • ulje divlje ruže - zbog sadržaja i dejstva nezasićenih masnih kiselina - retinolna kiselina (derivat retinola - vitamina A) koristi se u prevenciji i već nastalom problemu kože, kao što su UV oštećenje i dermatitis.
  • ulje nevena - štiti i neguje mladu i zrelu kožu. Omekšava, tonizira i vlaži. Ima izražen protivupalni efekat.
  • ulje kamilice - blagotvoran za suvu, osetljivu i oštećenu kožu.
  • ulje šargarepe - pruža imunitet koži, vlaži, tonira, osvežava i hrani jer je bogato mineralima i vitaminima.
  • ulje ruzmarina - podstiče cirkulaciju kože, smiruje, regeneriše i ima dejstvo čistača kože.
  • ulje sezama - bogato mineralima, vitaminima, lecitinom, masnim kiselinama. Prirodni je UV filter i odbija 25% sunčevih zraka.
  • ulje hajdučke trave - puno vitamina C, voska, šećera, etarskog ulja. Sprečava bore, umiruje i ima baktericidno dejstvo.
  • ulje lavande - izuzetno prija svim tipovima kože.
  • kakao puter - izvor antioksidanata, oporavlja i umiruje kožu.
Pakovanje je 30ml. Krema miriše na bilje i na prvi dodir je masnija, međutim, kada se nanese i razmaže vrlo brzo se upije. Moja koža je mešovita, a znam da prija i suvoj. Što se izuetno masne i problematične kože sa bubuljicama tiče, u kremi nema sastojaka koji mogu da  reše problem, ali nema ni sastojaka koji mogu da naškode. Dakle, može slobodno da se koristi.

Kao što sam u videu navela, gospođa koja je pravi, pravi je po preporuci. Kako sam želela da je stvarno od srca svima preporučim jer je zaista koristim dugo i lice mi sigurno dobrim delom zbog nje izgleda negovano i lepo, dogovorila sam se sa njom da ukoliko neko želi da je poruči može to učiniti uz moju pomoć.

Svako koje zainteresovan ili ima dodatna pitanja neka mi pošalje mail : werockfashiontoo@gmail.com


S obzirom da mi je foto aparat zakazao, slike su iz telefona, ali nadam se da možete lepo da vidite šta treba :) ! 

Dodatna informacija, kako se jedna od tri devojke iz prethodnog giveaway-a nije javila posle tri maila i objave na blogu i Instagramu, a prošlo je dosta vremena, razmišljala sam da li da napravim novi pa da neka devojka osvoji taj paketić. Ipak, mislim da je najviše fer bilo da ponovo putem sajta random.org izaberem jednu od devojaka koje su se tada prijavile. Tako je izvučena nova dobitnica, čiji mail počinje sa:  dragana11111991....
Novi mali giveaway u narednom videu :) !





10 comments:

  1. Koja je cena ove kreme ? Hvala ti, inace mi je drago sto si opet pocela sa aktivnostima blogera :)

    ReplyDelete
  2. Volim ovakve kremice i obično prijaju mojoj suvoj i osetljivoj koži. Koja je cena?

    ReplyDelete
  3. Drage devojke, cena je 600 dinara. Ako vas bilo sta dodatno zanima pisite na mail :-) !

    ReplyDelete
  4. Divna krema. :)
    Check out my new post:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/morning-routine.html
    and please follow my blog:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Ja se jako bojim jer imam masnu tj mešovitu kožu, prosijam a napr nos mi se isperuta, da mi ne bude previše masna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam jednu drugaricu sa gotovo istom kožom kao sto je tvoja i nikako da joj dam da proba jer ne živi u Novom Sadu, pa da bih mogla da ti iz prve ruke kažem, ali mogu te obavestiti ako te zanima kada je i ona isproba :) ! Krema zaista nije strašno masna, ali nisam sigurna kako bi se ponasala na tovjoj koži.

      Delete
  6. Trenutno koristim Weleda sa Irisom, kad budem pri kraju javiću se za ovu da se dogovorimo taman ce hladnije vreme pa mozda stvarno bude ok!

    ReplyDelete
  7. Meni je jako žao što tetka mog muža živi u Švajcarskoj, gde ima svoj salon i pravi svoju kozmetiku i parfeme. Ima 60ak godina, a koža joj je takva da joj ne bih dala više od 40. Sve u svemu, kad potrošim moje zalihe, javljam ti se za ovu kremu ;)

    ReplyDelete
  8. Divne informacije. Poslala sam ti pitanje na mailu, neznam jesi li videla...

    ReplyDelete