Oct 18, 2015

Za mamu i bebu

Imala sam to zadovoljstvo da dobijem četiri sjajna proizvoda - dva za moju ćerkicu, a dva za mene. U videu koji sledi pogledajte kakvo je moje mišljenje o njima! U pitanju su Nikel i Sophie la girafe proizvodi. Ukoliko uđete direktno na YouTube pogledaćete u opisu linkove sa detaljnijim sastavom.









Takođe, sa Instagrama sam izdvojila nekoliko fotografija sa ogrlicom koju volim da nosim jer ste pitale za link ka njoj - dakle KLIKNITE OVDE i pogledajte više o Happiness Boutique on line prodavnici za nakit.


CLICK HERE too see this necklace a bit closer. You could see it on my Instagram profile!








4 comments:

  1. Predivna ogrlica, nazalost nemam vremenna da pogleam video, ali ne sumnjam da si sjajna kao i uvek :) <3

    ReplyDelete
  2. Koji korektor i highlighter koristiš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAC Select Moisturecover tecni korektor , highlighter nemam kao takav, u videu konkretno imam Flormar rumenilo koje ima u sebi malo sjaja :-)

      Delete
  3. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete