Nov 1, 2015

Centar za vežbanje i masažu i poklon masaža

Ovaj video se razlikuje od prethodnih jer nisam u njemu sama.
Sa mnom je Ivana koja vodi centar Harmony, ali kao što vidite tu je i Sofija koja nam je malo pomagala :)!
Drago mi je da sam uspostavila saradnju sa centrom za masažu Harmony jer osim što sam uživala u divnoj masaži neo od vas će moći da osvoji upravo tu masažu :) !

Nagrađivanje važi za sve one koji mogu doći da uživaju u poklonu u Novom Sadu. Takođe, ako ne možete da dođete, a imate nekoga ko bi mogao obradujte te ga :) !
Potrebno je da:

1. lajkujete FB stanicu centra za masažu : HARMONY CENTAR ZA MASAŽU

2.  podelite ovaj video koji je objavljen na We rock fashion stranici: OVDE


3. Da ispod videa na Facebook stranici, a ne ovde ostavite komentar da ste uradili šta je potrebno da bih tako od broja komentara putem sajta random.org, kao i uvek :) izabrala jednu dobitnicu!

Centar za masažu Harmony :

Trg Feher Ferenca 9/2 , Novi Sad, iza Isidorine gimnazije

Telefon: 0654721007









2 comments:

  1. Gde si kupila pantalone? Odlicne su. Pozz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su Zarine baas, bas stare pa sam ih ja secnula malko :-))) !

      Delete