Nov 6, 2015

Favoriti i preporuke za mesec novembar


Na portalu Lepota i Zdravlje i na mom You Tube kanalu, mogli ste juče pogledati šta vam to predlažem za novembar. Videćete nekoliko sjajnih proizvoda, ali i spomenula sam tri pozorišne predstave. Kod treće sam napravila lapsus kada je mesto izvođenja u pitanju, ali sam se u opisu videa na kanalu ispravila :) !

Nadam se da vam se dopada moj izbor :) !



Bluza koju sam nosila u videu :) ! Okrenula sam unatraške jer mi je izgledalo zanimljivo tog puta, ali je inače nosim redovno, uz neku zanimljivu ogrlicu. Link je ispod slike.

4 comments:

  1. Super su favoriti :) kosa ti je bas divna :) lepa boja i izgleda tako negovano <3

    ReplyDelete
  2. Obozavam Too faced senke i mislim da im je kvalitet neprevazidjen. Jedva cekam da vidim sta su spremili za praznicnu kolekciju, uvek sam slaba na njihove paletice

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super video,i wow baš sli lepa <3 :D
    Imamo novi post,pa ako želiš pogledaj http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Meni je juče stigao pilink, jedva čekam da ga probam. :D

    ReplyDelete