Nov 26, 2015

Saveti u vezi sa šminkanjem 1. deo

Smatrala sam da pre nego što vam snimim prvi make up tutorijal, treba da čujem od profesionalca šta tačno treba da radim, da bih i vama što bolje objasnila.
Imala sam ideju da me Dunja, profesionalni šminker, našminka i uz to meni i vama objasni sve korake, a uz to i spomene proizvode koje voli da koristi.
 Dunnja nije želela da se snima već da  joj se samo vide ruke :))) , meeđutim, kako sam ja pogrešno snimila čitav proces šminkanja lica, htela ne htela morala je sesti pored mene i obajsniti korak po korak :D !








Prvi i drugi deo ovih saveta vezan je za šminkanje lica, što verujem da će mnogim devojkama pomoći, a u trećem delu videćete kako mi Dunja šminka oči.
 Nadam se da sam u toku razgovora pitala sve ono što biste i vi pitale i da ćete sa proizvodima koje imate moći da iskoristite eventualno novo znanje :) !

Drugi deo objavljujem za nekoliko dana.

Proizvodi koje smo spomenuli u ovo delu videa navodim ovde, jer nismo spominjale baš tačne nazive:

1. Make Up Forever  - Skin Equalizer, Step 1, Hydrating Primer
2. Estee Lauder - Double Wear foundation
3. MAC Select Moisturecover concealer
4.MAC Pro Longwear Concealer
5. Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles
6. Aura 3D Make Up Sponge
7. Too Faced Primed & Poreless Pressed Powder
8. MAC Pro Set Powder - Invisible

Hvala na pomoći Dunji : 064 9354995
 Facebook: https://www.facebook.com/MakeUp-by-Dunja-862628417149414/?fref=ts
Instagram: https://www.instagram.com/makeup_novi_sad/
Blog: http://placeofbeautybydunja.blogspot.rs/   


Duks koji sam nosila u videu , pogledajte OVDE .
Sweatshirt: HERE
 

1 comment:

  1. Koliko si ti predivna!!! :) <3 Odlican video, jako koristan! :)) <3

    ReplyDelete