Nov 28, 2015

Saveti u vezi sa šminkanjem 2. deo i poručivanje sa SheIn i Romwe sajta

U ovom postu pogledajte drugi deo videa koji sam snimila sam Dunjom, profesionalnim šminkerom. Ona je u ovom videu nastavila da govori kako da našminkate lice i svojim odličnim savetima je pomogla meni, a nadam se da će i vama!

Video ima i treći deo, gde mi Dunja šminka oči, ali taj video obajvljujem za dve nedelje :) !




Takođe, zaista me je dosta vas pitalo sve u vezi poručivanja sa sajta SheIn i Romwe, pa sam odlučila da napišem post o tome jer mi je praktičnije nego da snimam video, odsnosno, mogu redom da napišem korake.
Tu su i fotografije, najnovijih stvari koje sam dobila, a u prethodnim postovima, pa i videima ste mogle pogledati šta sam sve poručivala.

Pre svega, već sam u jednom od videa to spominjala: stvari su sasvim ok kvaliteta za taj novac. Nije nešto večno, ali barem ja, nisam imala problem tipa da mi se nešto pocepalo brzo. Uporedila sam kvalitet sa stvarima iz New Yorkera, Tally Weijla, Bershke i slično. Ove stvari dobijam na poklon, tako što sama odaberem šta želim i plaćam isključivo carinu i pdv. Bez obzira na to, pomoćiću vam ukoliko vi želite nešto da poručite vodeći vas kroz neophodne korake. 

1. Prvo je potrebno da se registrujete na sajt i oni uglavnom daju popust za prvu kupovinu. Prosto, upišete mail adresu, šifru i dalje sledite korake oko unošenja podataka.

2. Kada uđete na bilo koji od ova dva sajta, u gornjem uglu, ali i ispod glavnog menija, vam uvek stoji trenutna akcija sa značajnim popustom koji daju . Nekada je to na sve, nekada na određene artikle, ali ako već znate da se, na primer, približava neki praznik sačekajte jer će vas sigurno čekati neki popust.

3. Pomoću padajućeg menija vrlo jednostavno odlučite šta želite da pogledate. Na primer, suknje ili kapute.  Uočićete padajući meni: Sort by : , pa ćete tu izabrati da li da vam se prikaže prvo ono što oni preporučuju, ono što je najpopularnije, najnovije ili da vam poređaju stvari od najkuplje ka najpovoljnijoj ili obrnuto.

Primetićete da ova dva sajta imaju vrlo slične stvari, pa obraite pažnju na oba zbog evenutalne razlike u cenama.

4. Obratite pažnju da vrlo često preuzmu fotografije stvari koje su oni praktično iskopirali, tako da nemojte očekivati da će to izgledati identično. Na SheIn sajtu, često ispod neke stvari možete pogledati fotgrafije sa devojkama koje su ih nosile i steći realniju sliku. Na oba sajta tu su komentari, koji često mogu biti korisni. Po meni, blogerke tu igraju značajnu ulogu jer zaista nose te stvari i vi ih bolje vidite. Na mojim fotografijama, bilo da su profesionalne ili sa Instagrama, možete videti da su to stvari koje ja zapravo nosim, dakle nisam razočarana i nisam se samo tek tako slikala u tome.

5. Na SheIn sajtu, možete pored slike kliknuti na veličinu da bi vam se prikazale tačne mere. Na Romwe sajtu piše sve pored pojedinačno. Ja sam visoka 163cm i u 99% slučajeva mi odgovara S veličina, dok mi One Size uglavnom bude malo veće. Pogledajte mere pre nego što poručite, uvek piše i dužina i širina, obim struka i slično.

6. Takođe, pišu vam sastav i boja. Boja može da varira od one sa slike, ali ne strašno. Nekada sam dobila potpuno identčnu, a nekada je bila drugačija nijansa.

7. Kada ste se odlučili dodate te stvari u korpu klikom na Add to Bag , ili ako želite još da razmislite, a hoćete da snimite tu stvar kliklite na Save to Wishlist. U korpu dodajte šta želite i kada završite idete na PAY NOW.

8. SheIn sajt nudi besplatno slanje za porudžbine preko 30$, a brzo slanje za preko 99$. Savetujem da uzmete prvu opciju jer bolje da uzmete neku stvar za cenu slanja, nego da ga plaćate.  Romwe sajt nudi besplatno slanje za porudžbine preko 50$.

9. Videćete da je potrebno uneti neophodne podatke za slanje i smatram da je najbolje izabrati opciju plaćanja putem Pay Pal-a , raspitajte se u svojoj banci kako da otvorite taj nalog ukoliko ga nemate, dakle tu nećete imati troškova.

10. Oni će vas obavestiti putem maila da porudžbina primljena, da je uplata prošla i kada pošalju trebalo bi u tom ili u narednom sajtu da vam pošalju broj kojim pratite pošiljku i link sajta gde pratite.

11. Pošiljka stigne u najboljem slučaju za dve-tri nedelje. Donosi vam je poštar, pri čemu je neophodno da platite carinu i PDV. Na sajtovima pronađite kontakt jer nisam sigurna kako funkcioniše kada zapravo kupite. Na mojim paketima oni napišu simboličnu cenu, pa ih kontakirajte da i vama napišu zbog poreza. U 90% slučajeva sam plaćala paket između 400 i 600 dinara, ma šta da mi je stiglo. 

12. Na oba sajta imate u dnu FAQ , pa pogledajte sve što sam ja izostavila, ali i u komentaru mene slobodno pitajte :) !

Na kraju, zaključak, ako volite on line kupovine mislim da možete da pronađete interesantne stvari. Ja prva ne volim da nosim sve i svašta, ali ovo uopšte nije loše i želim vam sreću da zaista ne naletite na nešto što ne valja!

Nadam se da sam vam malo pomogla :) !

Fotografije su namenje za Instagram profil - preuzela sam ih iz tog foldera :D ! Ovo nije klasičan outfit post, ovo su fotografije koje idu uz tekst o kupovini jer na sebi zapravo imam kaput i pantalone koje sam dobila sa jednog od ova dva sajt. Mnoogo mi se dopadaju i kako izgledaju i dopada mi se kvalitet, pogotovo kada su pantalone u pitanju. Linkove imate ispod slika :) !  





1 comment: