Nov 14, 2015

Šta obući za nedelju mode i novi video

Znate već da je moja omiljena modna manifestacija Serbia Fashion Week. Beograđani mi ne daju mogućnost da dobijem akreditaciju, pa sam odlučila da se više i ne snalazim kao ranije oko toga, već da u mom Novom Sadu uživam u sjajnim revijama. U Beograd ili u druge gradove ću uvek otići kod dizajnera koji me pozovu i koji uglavnom samostalno prave revije, kao što su Ines Janković i Biljana Tipsarević i....da ne skrećem više sa teme :) !

Dakle, nedelja mode je aktuelna, a šta sam još pisala na tu temu, za portal Lepota i Zdravlje, pogledajte OVDE :) !

Izvinjavam se unapred što su slike iz telefona i nisu najboljeg kvaliteta, ali želela sam sa vama da podelim nekoliko slika sa Instagrama i  nekoliko koje nisam objavila. Ovo su moji predlozi na temu : šta obući kada idete na modnu reviju :) ! Nadam se da vam se dopada!

Naravno, detaljniji izveštaj sa fotografijama sa revija moćićete da pogledate u narednom postu.

Takođe, u dnu pogledajte novi video, koji se tiče trudnoće i prirodnog porođaja. Na društvenim mrežama i putem maila tražile ste to od mene, tako da se nadam da će moje iskustvo pomoći nekoj trudnici ili budućoj trudnici :) !





DRESS-HALJINA: HERE-OVDE
JACKET-JAKNA: HERE-OVDE
PURSE-TAŠNICA: H&M
BOOTS-ČIZME: ZARA

Iskreno se nadam da pratite rad ovih devojaka, jer po mom mišljenju imaju jedan od najkvalitetnijih u svakom smislu sajtova kod nas - EDAYTORIAL!


COAT-KAPUT: HERE-OVDE
PURSE-TORBICA: HERE-OVDE
SHIRT-KOŠULJA: Bershka
JEANS-FARMERICE: Zara
SHOES-CIPELE: Zara





11 comments:

  1. Ovo je trio koji oduzima dah! Bravo, devojke!

    ReplyDelete
  2. Bilo nam je divno, uvek se dobro provedemo zajedno.
    :*

    ReplyDelete
  3. Ne zna se koja je lepša odevna kombinacija :) Svaka čast :)

    ReplyDelete
  4. so cute ;-)


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sve je divno i super ti stoji!! Moze li malo detalja kako naruciti garderobu sa tog sajta, da li se placa postarina dodatno, koliko se ceka i slicno...

    ReplyDelete
  6. Sta mislis da snimis video o iskustvu sa narucivanja sa SheIn sajta?

    ReplyDelete
  7. Moram priznati da zaista mislim o tome, odnosno planiram, jer me mnogo devojaka pita :-) !

    ReplyDelete
  8. Prelepe fotografije i divan kaput :)

    ReplyDelete