Dec 3, 2015

Favoriti i preporuke za mesec decembar

U ovom postu i videu, pričam vam o favoritima kada je dekorativna kozmetika u pitanju. Takođe, podelila sam sa vama koje pesme su moji trenutni favoriti, odnosno, šta volim da slušam dok vozim :) !





Spisak proizvoda iz videa:

1. Loreal True Match Super Blendable Perfecting Concealer - 2 Vanilla
2. Maybelline Color Drama Lip Pencil - rekla bih da sam obrnula čepove i na usname  nosim  150 Fuchsia Desire umesto 110 Pink So Chic
3. Mac Penultimate Eye Liner - Rapid Black
4. Sephora Colorful Mono Eyeshadow - 068242







Kako moram poraditi na snimcima i proizvodi se ne vide najbolje, osim videa, tu su i fotografije :) ! Koji su vaši favoriti?

10 comments:

  1. Najviše mi se dopadaju olovke,obe su prelepe boje :)

    ReplyDelete
  2. Imam ove MY olovke, odlicne su. Ali, juce kupih GR olovke i one su savrsene, pogotovo nude nijanse. <3
    L'oreal je oko 900 RSD u DM-u koga zanima :)

    ReplyDelete
  3. Pedivni favoriti! Imam Maybelline olovku i super je, mada ja je ne bih preporucila devojkama sa suvim usnama :) <3

    ReplyDelete
  4. Ja sam neki dan u potrazi za tecnim korektorom u DM-u uzela Maybelline Affinitone, upravo za tu istu svrhu kao i ti, ali ga nisam jos probala. Nadam se da ce biti ok ;) Ako ne, potrazicu taj Lorealov :) Super je video!

    ReplyDelete
  5. Merkam ove Maybelline olovke ali nesto me ne privlace nijase. A takodje imam i Sephora mono senkicu samo je moja crna, ne mogu da se setim tacnog naziva :)
    Odlicni favoriti!

    ReplyDelete
  6. Maybelline olovke su odlične :)
    Značilo bi mi da pogledaš moj blog: http://raj-sminke.blogspot.ba/

    ReplyDelete