Dec 15, 2015

Predlozi za praznični poklon za dragu žensku osobu

Euforija oko praznika polako uzima maha. Razmišljamo o mogo stvari, pa ,između ostalog, i o tome šta da poklonimo mami, sestri, drugarici,...spisak dragih ženskih osoba je dug!

Želela sam da vam na vreme pomognemu tome predlozima i savetima, a meni je pomogla prodavnica BROSH iz Novog Sada, tako što su mi pozajmili stvari za snimanje ovog videa.





Iz te saradnje imaćete i vi šansu da osvojite preslatke miđušice koje sam izabrala za vas! Ovo nagrađivanje je vezano za Instagram, pa osim što je potrebno da me pratite tamo ostalo pročitajte tako što će te da : KLIKNETE OVDE! :)
 

Žao mi je što u momentu snimanja kod mene nije bila jedna sjajna knjiga, knjiga je uvek odličan poklon! Pogledajte video sa ostalim predlozima i naravno dajte i vi meni predlog, šta bih mogla da poklonim dragoj ženskoj osobi!





1 comment: