Jan 30, 2016

Moja Flormar kolekcija šminke i utisci

U ovom videu sam vam pokazala šta sam imala od pre, a šta sam dobila novo od brenda Flormar.
Pokušala sam da vam što bole dočaram kako proizvodi izgledaju, a kako će se novi ponašati kada ih budem koristila, videćete u nekom od budućih make up tutorijala :) !







*** Duks koji sam nosila u videu: http://goo.gl/FNPzT4  ***




Šta sam pokazivala od Flormar šminke:  (čim saznam tačne cene jer se više ne sećam baš tačno od onoga što sam sama kupovala, samo otprilike upisaću :) )

1. Camouflage Palette Concealer
2. Illuminating Primer, Make up Base
3. Reborn Double Radiance Primer, Highlighter, SPF 10
4. Waterproof Lipliner , 220
5. Waterproof Lipliner, 201
6. Waterproof Lipliner, 205
7. Smokey Eyes, Carbon Black  Waterproof
8. Eyebrow Pencil, 401
9. Diamonds Terracota Eye Shadpw, Black Glitters
10. Perfect Coverage Liquid Concealer, 02 Ivory
11. Dipliner, Black
12. Terracotta Blish On, Romantic Salmon 41
13. Terracotta Blush On, Touch of Apricot, 46
14. Face Blush On Brush
15. SuperShine Lipstick, 501 Bordeaux Silk
16. Pretty Cream and Glaze Lipstick, P 323
17. Long Wearing Lipstick, L 18 - red
18. Nail Enamel , 305
19. Supershine Perfect Polish , 19 Dark Bordeaux
20. Nail Enamel, Anonymous Pink 379

1 comment:

  1. Uh, ovu paleticu korektora merkam baš dugo. Deluje jako praktično. Samo me jako zanima kako se ponašaju na masnoj koži, pošto mi je uglavnom na tim masnijim regijama potrebna korekcija boje?

    ReplyDelete