Apr 22, 2016

Prolećni favoriti

Znate i sami kako u svojim You Tube videima često nosim stvari sa sajta SheIn jer ne samo da mi dobro dođe što mogu stalno da menjam stvari :D , već i što su mi stvarno lepe i baš volim da ih nosim i u drugim prilikama.
Kako me baš jako često pitate o poručivanju napisala sam svojevremeno čitav post na tu temu, što možete pročitati ukoliko kliknete OVDE !

Ovo su neki od favorita koje planiram da poručim.
Da li vam se dopada i šta biste vi poručili?
Baš je težak izbor kada ima toooliko puno toga :D !

Da li ste pogledale kako sam kombinovala njihovu suknju u modnom videu? Ukoliko niste - kliknite OVDE!

Link ka suknji: OVDE !


Klikom na link ispod slike pogledajte veličine i cene i,  naravno, koje još modele nude :)  !





3 comments:

  1. Odlični favoriti, super post :)

    Nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    ReplyDelete
  2. super selekcija favorita :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  3. Wow this outfit is gorgeous!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete