Apr 11, 2016

Serbia Fashion Week, vlog, revije, blogerski kutak

Prošle subote pogledala sam tri revije u okviru Serbia Fasion Week-a !

Eric Rosete, Suzana Perić i Zorana Miličić dali su svoje predloge za predstojeću sezonu.

Klikom na imena dizajnera možete pogledati fotografije sa revije jer ja nisam fotografisala, samo sam snimala :) ! Dakle, u nastavku posta možete pogledati vlog sa revija ali i ćaskanje sa blogerima u blogerskom kutku.

Farmerke: ovde


Ponovo moram da naglasim da je ovogodišnji tretman prema blogerima bio na visokom nivou, što se, čini mi se, do sada u Srbiji nije viđalo.

Takođe, ovo je bio sjajan način da se bolje upoznam sa blogerima koje pre nisam znala i veoma sam srećna zobg toga jer su svi veoma slatki, pozitivni i druželjubivi.
Pogledajte više u videu.



1 comment: