Apr 15, 2016

Vlog: Pro-femina, Beograd, Ušće

Regionalna konferencija magazina Lepota i Zdravlje Pro-femina, održana je 14.04.2016. u hotelu Metropol Palace u Beogradu.
Naziv je bio "Šta žene žele" i u skladu sa tim održano je nekoliko veoma zanimljivih panela na kojima su govorile brojne proznate ličnosti i vrlo kompetentne osobe.
Više o panelima pogledajte OVDE. 

Košulja: OVDE


S obzirom da je ovo prvi put da prisustvujem ovakvom događaju, moram priznati da mi se veoma dopalo jer je bilo vrlo poučno i interesantno.
 

Tamo sam pre svega  bila sa mojom dragom Svetlanom , a kako sam - što ste možda navikli - sve zabeležila u vlogu, pogledajte kako sam vam prenela atmosferu.

U videu su naravno i putovanje do Beograda i poseta TC Ušće, pa se nadam da će vam biti zanimljivo!

2 comments:

  1. Odlican vlog! Takodje odlican outfit :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Super, jako mi se sviđa ta košulja. Rekla bih da je to ona Romwe :)

    ReplyDelete