May 4, 2016

Favoriti kada je nega u pitanju

Kako sam propustila aprilske favorite i preporuke, tu su majski.
Takđe, kako se nakupilo dosta proizvoda podelila sam video na dva dela, pa je prvi koji danas možete da pogledate vezan za negu, ali i još dve sjajne preporuke!
Drugi deo, koji ide sutra, vezan je za šminku, a moćićete i da pogledate šta vam to poklanjam u jednom malom nagrađivanju, pa se nadam da ste prijavljeni na moj kanal i da će sve to da ispratite.





Linkovi koje imam:

Majica koju sam nosila: Majice perlice
Minđuša: Tajna ženske sreće
Ulje makadamije: Angel Therapy
Eveline ulje za zanoktice:Eveline Cosmetics


I na kraju, kako sam dobila divne farmerke, ali sam poručila M veličinu, - ne znam žašto ne pitajte :D , inače nosim S, , mojoj drugarici su se fenomenalno uklopile, pa sam morala da je uslikam (barem telefonom) da pogledajte jer su stvarno odlične i  ne mogu da opišem koliko mi je krivo što mi ne odgovara veličina.

P.S. Kako je ona, kao i ja, majka predivne ćerkice, a zategnuta je i prezgodna - to nije kao ja :D , obećavam da ćemo snimiti video gde će pokazivati kako ona to vežba da bi dobila takvo telo!

Link ka farmerkama je OVDE!




3 comments:

  1. Cipelice su preslatke ♥ Odličan video ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Great list of posts! This will help me A LOT, thanks x

    ReplyDelete
  3. odlican video.....:)
    blogerslovr.blogspot.com

    ReplyDelete