Love, love!

Ponovo svadbeno veselje! Ovog puta sam odlučila da obučem suknjicu koju sam kupila u Zoraninom ateljeu. Predivna je i već znam da ću moći da je kombinujem u raznim prilikama. Minđušama i bluzom  sam takođe odluševljena i nadam se da vam se dopada kako sve izgleda! Što se kose tiče, odlučila sam da mi uz ovu kombinaciju najbolje stoji duga, ravna kosa, pa sam se poslužila klipsama. Svakome, kome povremeno treba duža kosa :) , bih preporučila da ih kupi, pre nego da stavi nadogradnju (koju nisam probala, ali znam iz iskustva drugarica).
Na slikama možete videti dve drugarice, koje su imale divne haljine. Druga, Marina, ih sama dizajnira i uskoro će napraviti stranicu da biste mogli videti sve modele!


Wedding again! This time I decided to wear skirt that I bought in Zorannah store . It's beautiful and I already know that I'll be able to combine it in various situations.I also love  earrings and blouse and I hope you like how it looks!
In the pictures you can see two friends, who had amazing dresses. Second one, Marina, design them herself and very soon she will create a page whre you can see all the models.














Bluza - Blouse: Zara        
 Suknja - Skirt: Zorannah   
Sandale - Sandals: Aldo
Earrings: Gina Peruggino 
Tašnica - Clutch: Pinko
                                                                                                                   
                                                                          







Tijana u divnoj Celine B haljini.  Tijana in amazing Celine B dress.


Marina u svojoj LOVE MARINE haljini. Marina in her LOVE MARINE dress.


POLJUBAC, TATJANA!

KISS, TATJANA!

Comments

  1. prelijepo si izgledala,suknja je super ali sam najvise odusevljena mindjusama :)

    ReplyDelete
  2. odlicno!! bluza i mindjuse su vrh :)

    ReplyDelete
  3. Ti izgledas fenomenalno.
    Noge savrsene.
    Suknja ti super stoji.

    ReplyDelete
  4. You chose a great color!!! :) Beautiful!

    ReplyDelete
  5. Super izgledas,sve je super uklopljeno!!!
    I mnogo mi se svidja plava haljina tvoje drugarice...

    ReplyDelete
  6. Joj, Tatjanice, sto si bila lepa! :)

    ReplyDelete
  7. pretty ;)


    www.live-style20.blogspot.com
    i invite to me too!!

    ReplyDelete
  8. Draga moja izgledas FENOMENALNO!!! Suknja je prelepa i divno si je uklopila sa ostatkom a mindjuse su savrsene!
    Svidjaju mi se i haljine od drugarica!

    ReplyDelete
  9. Suknja je preslatka!! I ostale haljine su jako glamurozne, baš ste zgodne :))

    ReplyDelete
  10. savrsena kombinacija od glave do pete! Prelepa si T. i divno ti stoji suknja!

    ReplyDelete
  11. Divna, divna, suknja i mindjuse mi favoriti! :)))

    ReplyDelete
  12. Marinina haljina je preeeleeepa. A tvoje mindjuse <3

    ReplyDelete
  13. Divna si bre!!!:)))Prezgodna,prelepa....:* Uh i meni treba inspiracija za jedno vencanje koje je uskoro :))

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Klipse sam kupila u Novom Sadu u Herba Marketu http://www.herba-market.co.rs/ tamno smedje boje. Kako sam se prefarbala u svetlo , moja frizerka je izvukla najpriblizniju nijansu :-) !

      Delete
  15. Pa ti si mi ovde naprosto perdivna, ovo je jedna od boljih kombinacija, sandale i suknja su ti jako lepo istakle noge, odusevljena sam, jednostavno prelepa :**

    ReplyDelete
  16. Hvala devojke na lepim komentarima <3 !

    ReplyDelete
  17. Ostala sam bez reci, kao prava manekenka! :)

    ReplyDelete
  18. Divna suknjica...odlična kombinacija.

    ReplyDelete
  19. Odlično! Prvo sam pomislila da su minđuše previše, i preobala da zamislim sve bez njih, ali nije to to, nekako one daju posebu draž celoj kombinaciji:)

    ReplyDelete
  20. Wow!!! odusevile ste me! Sve mi se svidja! Od mindjusa pa do Tijanina haljine! Naj, naj, najlepse ste <3

    ReplyDelete
  21. Predivna si! Bluza i suknja se odlicno slazu,a mindjuse sve cine potpunim :) Prelijepo ti stoji duza kosa :) :*

    ReplyDelete
  22. Odlicno si izgledala, mindjuse su bas bas dobre ali ja bih prije izabrala zatvorene crne cipele, mislim da bi izgledalo bolje :))

    ReplyDelete
  23. Jako mi se svidja kako su ti se mindjuse uklopile sa majicom!"

    ReplyDelete
  24. Mene zanima da li tvoja drugarica Marina sije haljine i aako da da libih mogla da dobijem njen kontakt?

    Hvala

    Atina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sije ih ona licno, ali osmisljava modele i nalazi predivne materijale. U toku ove nedelje ce biti gotova Facebook stranica gde ce moci da se pogleda vise haljina, a do tada ako zelis posalji nam mail na nas mail: werockfashiontoo@gmail.com ili u inbox na Facebook stranici Werockfashion da te mozemo obavestiti kada stranica bude gotova! Pozdrav!

      Delete
    2. I ja sam zainteresovanma za ovu haljinu! Kupila bih istu, ako moze? :)
      Inace, ti si prelepa!!! Sve mi se dopada! Imam iste takve Aldove sandale, samo roze sa narandzastim - omiljene! :)

      Delete
  25. Suknjica je predivna, kao i haljine!
    Prelepe ste ;)

    ReplyDelete
  26. Absolutely stunning! All of you! WOW!!!! :))

    ReplyDelete
  27. Devojke prelepo izgledate :)
    Najomiljeniji post do sada :)

    Tatjna bluza je prelepa kao i mindjuse :)

    xxx

    ReplyDelete
  28. Prekrasno si izgledala, kombinacija ti je odlična, prava mladenačka, a elegantna! Suknja je divna, ako i naušnice, sve skupa divno! Cure imaju prekrasne haljine! Baš me zanima vidjeti ostatak kolekcije! Ilina

    ReplyDelete
  29. You look absolutely amazing!!! i love the black too you all look amazing!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Fantasticna si :) Prelepo, sve mi se svidja :)

    ReplyDelete
  31. predivne ste sve :)
    odlicni outfiti :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Divna, prezgodna i sjajno obucena! A druga haljina je savrsena, svaka cast dizajnerki :)

    ReplyDelete
  33. Ja cu samo da buljim u slike kako ste savrsene!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  34. divno! bas ti odlicno stoji suknija! Marinina haljina je predivna!!

    ReplyDelete
  35. Uh, ovde bi svaki komentar bio suvisan... Sve tri ste izgledale fantasticno. Kombinacija koju si ti nosila mi bas nekako ide uz tebe. :)) A Marinina haljina me posebno odusevila!! :)) :**

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ne zna se koja je lepša i zgodnija!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  37. predivna si, i ove boje ti tako lepo stoje :*

    ReplyDelete
  38. Suknja i sandalice su mi prelepe :) lepo ti stoje :)) I druga kombinacija mi je super :)

    ReplyDelete
  39. prelepa si bila, tvoja kosa me odusevila :)
    drugarice su isto prave dame :)

    ReplyDelete
  40. prekrasan post...ne zna se koja je ljepsa slika :)

    ReplyDelete
  41. Me encantan las uñas, son de chorrazo maja.
    Besos.

    ReplyDelete
  42. wow awesome outfit and photos!!!! your blog is nice! maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  43. wow. You all look amazing. Perfect style and pics.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  44. Im so speechless :)These outfits are just gorgeous! :) you look fantastic!
    you have amazing blog - Would you like to follow each other?just let me know :)
    I wait you in my blog!
    xxx

    ReplyDelete
  45. Prelepa, jedinstvena, zenstvena. Jedan od najboljih postova :*

    ReplyDelete
  46. preeeeelepa si!molim te ubaci jos neku sliku devojke u crnoj haljini,divna je ali se ne vidi spreda.da lije taj gornji deo dodat na haljinu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-* ! Ovaj post je vec azuriran, ali mozes poslati mail da ti posaljemo sliku, to je sve iz jednog dela, a napred je rolka bez detalja, i sa dugmicima na ramenima!

      Delete
  47. Predobra kombinacija. Naprosto sam odusevljena :D

    ReplyDelete
  48. Woww'!! Amazing!!

    Visit my blog too :))

    http://jadorefashionlove.blogspot.com/

    xoxo,
    JF

    ReplyDelete
  49. All of you look so pretty and dressed up for the wedding! :D

    Oh btw, I would like to invite you and your readers to this new Bloggers Against Social Injustice network where fashion bloggers come together to make this world a better place.

    You can join in the fun by participating in events organized by the Bloggers Against Social Injustice committee & also at the same time spread the words of such good cause.

    Play your part & help those unheard voice be heard. You are just a click away! :)

    Website: http://bloggersagainstsocialinjustice.blogspot.com
    Facebook: Click here for our Facebook
    Twitter: Click here for our Twitter

    I hope to see you there! :)
    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    ReplyDelete
  50. Predivne, sve tri! Neverovatne kombinacije - tvoja mi je baš medena, crna haljina tako glamurozna, a treća baš razigrano elegantna! :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Prva djevojka ima odlicne mindjuse!
    http://natasabjelic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. It's the first time I visit your blog, and I already love your clothes!!

    I'm following your blog, and I would love if you visited mine. Hope you like it and, perhaps, you'll follow me back ;)

    xoxo

    http://colorfulpaillettes.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. All three of you look amazing!!!
    Such originality, beauty and class :)
    I absolutely love the color of your skirt...it's perfect for fall and your friends have amazing style.
    Hope you ladies had a fabulous time at the wedding :)
    XOXO,
    Martha

    ReplyDelete
  54. Gorgeous post! Would love if if you linked up on my blog hop www.w-t-fab.com/search/label/bloghop. Also let me know if you'd like to follow each other!

    ReplyDelete
  55. Nice outfits, but I love the balloon-like ruched red skirt in the first few photos. So pretty!

    ReplyDelete
  56. Sve ste divne, svaka ima neki svoj fazon koji je fantastican! Obavezno nas obavesti kada drugarica Marina napravi svoju stranu, bas joj je dobra haljina. Model nista novo, ali materijal koji je odabrala je sjajan.
    Veliki pozdrav,
    http://estilodetamara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Wow!!! Love the first look (the skirt is faboulous!!) and the white dress!!!

    p.s. Love your blog! I follow you now with google friend connect and bloglovin too!! Hope you'll do the same!! I wait for you in my blog! Kisses!!

    Let me know if you want to follow each other also with facebook!

    Babi
    www.voguebuster.net

    ReplyDelete
  58. you are gorgeous...and i looooove that top outfit!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  59. <3 it
    follow us back? lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. I adored the fluffy skirt! Great outfit.

    http://www.lookbookunlimited.com/

    ReplyDelete
  61. Prelepo izgledate! Marinina haljina je woow! ♥

    ReplyDelete
  62. koje boje farbe tvoja frizerka koristi? prelepa ti je boja kose. ako mozes odg na moj e mail. poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej ne vidi se mail , ali svakako nisam sigurna koju koristi kada saznam mogu ti poslati (ostavi u komentaru m. adresu) - znam samo da mesa boje, bez i pepeljaste nijanse :-) !

      Delete
  63. moj e mail je anahelena64@gmail.com. napisi mi koje farbe koristi za takvo predivno satiranje. kombinacija vrh.

    ReplyDelete
  64. Odlično si uklopila sve!
    Divno ti stoji zoranina suknja!
    ***
    Lili
    amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. wow you are so amazing and so beautiful! totally love your legs!
    and the first skirt (in the first pic) si absolutly lovely!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  66. You look perfect <3 I love your skirt <3
    Please check my blog, Chance to change

    ReplyDelete
  67. Bozanstvene ste sve zaista!!!!! <3

    ReplyDelete
  68. covece kakve mindjuse!!! gde to moze da se nadje???

    ReplyDelete
  69. wow you are one of the prettiest girls i ever saw, love all the dresses!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/




    (if you feel like you can also like my facebook-page: )
    http://www.facebook.com/pages/Amely-Rose/416413135039181?ref=ts&fref=ts

    ReplyDelete
  70. Prelepa kombinacija... Zoranina suknja je vrh, a ti si je bas lepo uklopila!

    ReplyDelete
  71. covece, prezgodna si. :)
    koliko si teska/visoka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) ! Visoka sam 163cm, a teska 48kg :), sve u svemu sitne sam gradje :-D !

      Delete
  72. Prelijepo ti stoji Zoranina suknja :) A i ova plava peplum haljina mi se svidja.

    Pratim od sad :)

    https://www.facebook.com/StyleByMery

    ReplyDelete
  73. These are such beautiful outfits. I love your clothes!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts