Kosa


Drage devojke, ovo je obećani post o kosi! Na snimku ćete videti koje preparate koristim, kao i moj pokušaj da vam objasnim na koji način uvijam kosu :) ! Unapred se izvinjavam što snimak nije najsjanijeg kvaliteta, međutim, nisam uspela da pronađem CD sa kog mogu da prebacim snimke sa kamere, pa sam bila osuđena na Web kameru.

U svakom slučaju, nadam se da će vam barem malo koristiti!

Poljubac, Tatjana!

Dear girls, I'm so sorry because this post is in Serbian, but next time I'll make post about hair products in English too :) !

Kiss, Tatjana!




Comments

  1. pa ti si tako old school :) volim viklere ali ne mogu da spavam sa njima, najcesce ih koristim kako bih podigla siske od temena! :) kosa ti je divna i ti si mozda medju retkim osoba, koja mi je potpuno ista kako na snimku tako i na slikama! :) u svakom slucaju, lepaa! :*

    ReplyDelete
  2. Odličan i jako koristan video, a ti si prelepa! :) ♥

    ReplyDelete
  3. I don't know what you're saying (I really need to work on my Serbian ;)) but you look amazing and your hair looks fabulous :)
    XX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Martha, you MUST wok on Serbian, I'm sure Biljana is good teacher :) ! <3 I hope you cuold see products I use:) ! xoxo

      Delete
  4. Divna si!!!
    Ja nikako ne mogu da spavam sa viklerima, tvisterima,...probala sam, ali mi ne ide ;))
    Super video!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako namestim mali jastuk pod vrat,...a i navika je cudo :D !

      Delete
  5. Divna si i ja uvijam kosu pomocu viklera i spavam sa njima bez problema :D
    Probaj sprej za kosu uniq one, obavezno.

    ReplyDelete
  6. Hvala vam devojke, nadam se da video nije ispao lose :-) ! <3

    ReplyDelete
  7. Kosa ti je super, tako da cu probati pakovanje po tvom receptu ;)

    ReplyDelete
  8. Odlican video :) Koristim pakovanje sa pantenolom i smatram da je jedno od boljih prirodnih pakovanja a od pre nekoliko dana u mom posedu se nasao regenerator marke Davines koji se ne ispire i odlican je za ovo vreme !:)Inace , imam dosta zahtevnu i suvu kosu pri krajevima koja je izmedju ostalog i kovrdzava tako da mi je svaki savet oko negovanja iste dobrodosao !:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, ako naletim moracu da probam! Moja nije ni ravna ni kovrdzava, vec nekako cupava ako je ne bih isfenirala :D !

      Delete
  9. Tanjice blago tebi kad uspes da spavas sa viklerima, to je za mene nemoguca misija. Tako da ja legnem sa polu mokrom kosom i samo je umotam u punjdu , nesto licno si ti pokazala u jednom trenutku,ili napravim pletenicu i bas mi se lepo izlomi kosa, dobijem onako blage talase..:-).Inace slazem se da je pakovanje sa Pantenolom odlicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako cu i ja kada budem bila udata, sigurna sam u to, ovako jos mogu sama u krevetu da prodjem sa tim na glavi :-D !

      Delete
  10. Sjajno! Budem probala prvom prilikom ovaj tvoj recepat! :)
    A ja sam totalni antitalenat za feniranje. Pokušavala sam milijardu puta i uvijek mi kosa bude puno gora nego kad je nikako i ne feniram. A čime god da je uvijek ispravi se za maximalno 3 sata (ako je toplo napolju jedva i sat ostane). Tako da mi nema spasa. A lak za kosu i zarne gelove za učvšćivanje ne volim. Volim kada mi je kosa onako fino čista i lepršava. :)

    ReplyDelete
  11. kako si slatka!! <3
    moracemo da probamo jednom tvoj nacin uvijane kose :

    ReplyDelete
  12. samo da kazem BRAVO! i ovde :)

    ReplyDelete
  13. Preslatka. :)
    Meni bez laka i slicnih preparata lokne ne stoje dugo.
    Prirodno je ravna i tanka pa se brzo ispravi.

    ReplyDelete
  14. Kosa ti je divna, volela bih da je moja takva i da moja moze tako da se uvije. Ali, ne :/ Par puta sam probala da je uvijem viklerima i da spavam sa njima ali mi ujutru kosa buze uzasna :( i bas se ne uvija kako treba. Mnogo je neposlusna! :D Ali moracu naci neko resenje, jer volim lokne. :))
    Hvala na svim ovim savetima u svakom slucaju, super je video, a ti si prelepa bas kao i na slikama... :):*

    ReplyDelete
  15. Odlicno, probacu!:)) Preslatka si!

    ReplyDelete
  16. Sjajan video, toliko si prirodna, opustena i imas divan glas. Moram da isprobam ovo sa viklerima:****

    ReplyDelete
  17. Odlicni saveti! Kosa ti je divnaa :)

    ReplyDelete
  18. odlican video! ako imas negde da kupis probaj sprej za rascesljavanje od schwazkopfa, ali kod frizera kupljen, zove se bc hairtherapy repair rescue... mislila sam da su i drugi sprejevi dobri dok nisam ovaj probala :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts