Fashion Week 2


Sinoć smo Dana i ja, zajedno sa našom dragom Branislavom (kojoj se još jednom zahvaljujemo na Vip Pass propusnicama) pogledale  divnu kolekciju prelepe mlade dizajnerke Ines Janković.  Unapred smo znale da će nas modeli i boje koje predlaže za predstojeću sezonu oduševiti. Definitivno bismo sve volele da nosimo!
Nakon toga, otišle smo na reviju Jovane Marković. Prvo nas je oduševila odlična muzička izvedba  Alexander Mailarda ( sinoć je prvi put izveo numeru koja će se naći na njegovom novom albumu) kao i  pevačice  benda Nouvelle Vague, Phoebe Killdeer, a zatim i sjajni modeli koji su usledili. 

Kada dođemo do boljih fotografija obećavamo da ćemo prikazati na našoj Facebook stranici koji modeli su , po nama, favoriti.


Dana and I, with our dear Branislava (we’d like to thank her again for Vip Passes) , saw lovely collection of beautiful young designer Ines Janković. We knew that we were going to love models and colors she is suggesting for the coming season. We would definitely love to wear all of them!
After that, we watched Jovana Marković fashion show. At first, we were delighted by amazing music performace, presented by Alexander Mailard (last night, for the first time,  he presented  new song that will be part of his new album) and  Phoebe Killdeer, singer of the Nouvelle Vague band and then by great models. 

When we get better photos we promise that we will post our favourite models to our Facebook page.

Burgundy Algorithm by Ines Janković:






Ines




Winter is coming by Jovana Marković:














Bluza i suknja - Blouse and skirt: Zara , Sako - Blazer : H&M, Torba - Bag: Parfois,  
Cipele - Shoes: Aldo

Comments

  1. O, pa predivne ste bile obe! :)*

    ReplyDelete
  2. a gde je Ivana?
    Da li si razmisljala o ideji da sama blogujes ? S' obzirom da imas najvise postova.
    Ne dopada mi se torba. Nekako odskace od cele komb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zalost, ovog puta se tako potrefilo da smo samo nas dve mogle ici! Nisam razmisljala jer svaka od nas postavlja kada moze i zeli i jako bih volela da i Ivana i Dana pokazu vise svoje sjajne kombinacije i ne dam ih sa bloga ni za zivu glavu hehe :-D !

      Delete
  3. Predivne! Prave sik jesenje kombinacije :)

    ReplyDelete
  4. Super izgledas! Svidja mi se tvoja duga kosa i pramenovi...mogla bi nam pisati sta koristis za negu!!! Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, u ovom postu sam malcice objasnila : http://werockfashiontoo.blogspot.com/2012/11/fashion-week-2.html , ali tada nisam znala za Unique One sprej od Revlona, koji je broj 1 na mojoj listi preparata za kosu :) !

      Delete
  5. Tatjana, najbolja si.. :D

    ReplyDelete
  6. Veoma lep post, i definitivno mi se tvoj outfit najvise svidja. :))

    Ako imas vremena, znacilo bi mi da pogledas moj blog, tek sam ga napravila. <3

    http://cathylita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jako elegantna kombinacija, a ti si prelepa kao i uvek :)

    ReplyDelete
  8. Super izgledate kao i uvek! Tatjana ja sam zaljubljena u tvoju bluzicu <3

    ReplyDelete
  9. Prekrasne ste! Posebno mi je lijepa ova kombinacija topa i suknje, jako elegantno i zanimljvio! I ona haljina peach boje, mislim na drugoj slici mi je divnaaaaa

    ReplyDelete
  10. odlicno izgledate devojke, jako lepa crna kombinacija!

    ReplyDelete
  11. Odlican post. Bas mi se svidja kombinacija. Suknjica je odlicna.

    ReplyDelete
  12. Odakle su ogrlica i narukvica? Neki diy..ili kupljeno negde? B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam, Iva's Margarita , zaboravila sam da stavim :-) !

      Delete
  13. Zlatna ogrlica i narukvica/chain je super, a kozna suknja u crne djevojke mi se isto svidja, a odusevljena sam nakitom Ines Jankovic,odlican!Peplum very nice:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ovom postu se nakit Ines Jankovic jedva primecuje. Sorry, ali ako ima neki post koji ga detaljnije prikazuje rado bih ga pogledala, jer ne sumnjam da je efektan :-) Pozdrav, Natasa

      Delete
    2. Pogledaj ovaj link, to je ona postavila i bas se dobro vidi, mi na zalost nismo uspele najbolje da uslikamo sve :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.460473200660995.95059.261550627219921&type=1

      Delete
    3. Hvala za link :-))) Idem ga odmah pogledati. :-)

      Delete
  14. Predivne ste mi obe!! Lepotice..:*

    ReplyDelete
  15. Prelijepa si mi :)
    Ogrlica je fenomenalna :D

    ReplyDelete
  16. Divno ste izgledale :)
    Super mi je Danina suknja, i Branislavina jakna, a tvoj kompletan outfit me je odusevio :))
    I suknja i bluzica su prelepe!

    ReplyDelete
  17. Wow, ovo je super! Super kombinacije! :D

    ReplyDelete
  18. Devojke bile ste preslatke :)

    http://estilodetamara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. predivne ste...mada mi se za nijansu vise svidja tatjanina kombinacija

    ReplyDelete
  20. Majicu i suknju si odlicno uklopila :-) Imam malu zamerku za nakit. Mislim da ogrlica nije adekvatna u ovoj kombinaciji jer je sama majica dovoljna za sebe. Koliko se secam ovu majicu si vec nosila i imala si lepe i efektne mindjuse. Mislim da su one efektniji detalj za ovu kombinaciju. Takodje mi se ne dopada torba koja odskace. Lepa si i zgodna devojka i svakako imas stila, ali sam se osetila slobodnom da iskazem svoje misljenje. U svakom slucaju zelim ti sve najbolje, samo tako nastavi :-) Pozdrav, Aleksandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Aleksandra, hvala ti puno na sugestijama, uvek mi je drago da ih dobijem i naravno uvazim naredni put <3 !

      Delete
  21. Divno! Imam peplum suknju iz Zare, i obožavam je :)

    Giveaway je na mom blogu, check it out :)
    http://fashionistasdiarybydunja.blogspot.com/2012/11/giveaway-rajf.html

    ReplyDelete
  22. Divno si izgledala!
    Pratim te!
    Svrati do mene na amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bila si najbolje obucena!Bravo!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  24. Super mi je Jovanina kolekcija! :) Vas dve ste divne!

    ReplyDelete
  25. Divno ste izgledale, veoma mi se dopada :)

    ReplyDelete
  26. Tanjice stajling ti je savrsen, predivno si izgledala!

    ReplyDelete
  27. izgledate sjajno. definitvno like za stil!
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Crno i zlatno, mmm...cista petica!

    ReplyDelete
  29. Mnogo mi se svidjaju Danine cizme.Gde ih je kupila?Inace,super ste obe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) ! Dana je ove godine, pocetkom godine kupila cizmice u XYZ-u u Uscu, cizme su Jimmy Choo, ovde se vide lepse, sjajne su:

      http://werockfashiontoo.blogspot.com/2012/03/rednblack-kada-sam-prvi-put-ugledala.html

      Pozdrav!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts