Skin care

Dear girls, many of you asked which products I use when it comes to skin care. Believe it or not, I've never been to the beautician. I was lucky that I didn't have problems with my skin. Freckles around the nose don't bother me. However, I had a problem with allergies from the sun (or tanning) and one of the best dermatologists in Novi Sad Dr. Komarčević recommended me to use Eucerin, medical products , which really helped me. I have to say that my skin is very dry and  the products I use match my skin type.
I would like to start with cleaning the skin. What is required when it comes to cleaning is that no matter how tired I am I will never go to sleep withot removing makeup. I do it by washing my face with Dermato Clean gel. What I like about it is the fact it very effectively removes all makeup from the face, and even traces of mascara. All that remains I remove with Dermato Clean 3in1, which is both a tonic. Dr. Komarčević recommended not buy facial scrubs, but to make alone the following scrub: Mix egg white and corn grits, leave for a few minutes on your face and rinse it gently with massaging. I do it once a week.
When it comess to the cream during summer I use  moisturizer with SPF 30, and now I'm using Aquaporin Active SPF 15 , during the day. My skin is very dry and Aquaporin provides the necessary moisture. At night I use Active Q10, the coenzyme and Pro-Retinol that reduces the appearance of fine lines, it is oily and it suits me for the night. It is said that after 28. year, one should start using similar creams. Eucerin Anti-Redness Cream is completely green and who has a problem with that, applying the cream under makeup neutralizes redness.




Drage devojke, mnogo vas je pitalo koje proizvode koristim kada je nega lica u pitanju. Verovali ili ne, nikada nisam bila kod kozmetičara. Imala sam sreću da nisam imala problematično lice. Pege oko nosa mi ne smetaju. Ipak, imala sam problem sa alergijom od sunca (ili solarijuma) i jedan od najboljih dermatologa iz Novog Sada dr Komarčević mi je preporučio da koristim Eucerin medicinske proizvode i zaista su mi pomogli. Napominjem da je moja koža suva i da proizvodi koje koristim odgovaraju mom tipu kože.
Krenula bih sa čišćenjem kože. Ono što je OBAVEZNO kada je čišćenje u pitanju je da ma koliko bila umorna nikada neću leći da spavam , a da prethodno nisam skinula šminku. To činim umivanjem sa Dermato Clean gelom. Ono što mi se dopalo kod njega jeste da vrlo efikasno uklanja svu šminku sa lica, pa čak i tragove od maskare. Sve što ostane uklanja Dermato Clean 3in1 , koji je u isto vreme i tonik za lice. Dr Komarčević mi je preporučio da ne kupujem pilinge za lice već da sama napravim sledeći piling: umutim belance i kukuruzni griz da smesa bude gusta, ostavim par minuta na licu i isperem blagim masiranjem. To činim jednom nedeljno.
Kada su kreme u pitanju leti koristim dnevnu kremu sa zaštitnim faktorom 30, a sada već koristim Aquaporin Active sa zaštitnim faktorom 15. Koža mi je veoma suva i Aquaporin mi obezbeđuje neophodnu vlažnost. Noću koristim Q10 Active, sa koenzimom i Pro-Retinolom koji uklanja sitne bore, masnija i jača i veoma mi odgovara za noć. Navodno, već nakon 28. godine trebalo bi početi sa korišćenjem sličnih krema. Eucerinova krema protiv crvenila je potpuno zelene boje i  ko ima problem sa tim, makar i na malom delu lica, nanošenjem ove kreme ispod šminke crvenilo se neutrališe.







P.S. I have to add that the current absolute favorite product when it comes to hair care is uniqONE by Revlon. All I can say is that you muuuust try it, amazing spray!

P.S. Moram dodati da je trenutni apsolutni favorit kada su proizvodi za kosu u pitanju jeste uniqONE od Revlona. Sve što mogu da kažem je da moora da se proba, sjajan sprej!





Poljubac, Tatjana!

Kiss, Tatjana!

Comments

  1. Draga T,
    zanima me da li ti je narednog dana od uniqone-a malo slepljena kosa?
    Pratim sve postove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije zato sto ne stavim puno, cim malcice preteram sa prskanjem definitivno deluje slepljeno :-) !

      Delete
  2. Gde si kupila ovaj tretman za kosu? Koliko je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupljen je u Novom Sadu u apoteci Jankovic i platila sam ka oko 1300 i nesto dinara, dok ima i u Lily apotekama, tamo su 1490 dinara :-) !

      Delete
  3. Sjano, bas mi se dopada ovaj post.Eucerin dermatolozi hvale a kreme za bore treba definitivno da pocinjemo da koristimo, norvezani savetuju i posle 25.te. Ja se jos nisam opredelila za kremu protiv bora i mislim da cu po tvojoj preporuci probati ovu eucerin. Tnx :*

    ReplyDelete
  4. fine cosmetics ; DD

    www.live-style20.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
  5. seem to be good products..haven't tried them though

    xx
    Nelly
    http://www.e-fashiondiaries.com

    ReplyDelete
  6. koliko košta ovaj Eucerin gel za lice i tonik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 700 dinara su i jedan i drugi, nisam bas sigurna tacno, ali tako se krece :) !

      Delete
  7. Eucerin koristi i moja mama.
    Ja ih nikada nisam probala, mada vidis mogla bi...

    ReplyDelete
  8. Koristan post!
    I moja koza je suva i ja imam problem sa alergijom, koristim medicinske proizvode. Od Eucerina imam samo stik. :D
    Mislim da cu nakon ovog posta krenuti sa koriscenjem i drugih preparata. ;)

    ReplyDelete
  9. Identicnu kozmetiku koristim, s tim sto je moja koza mesovita :) Eucerin proizvodi su najbolji :)

    ReplyDelete
  10. Eucerin tiene productos muy buenos.
    Besos

    ReplyDelete
  11. I farmaceuti preporucuju Eucerin. Koristila sam neke njihove proizvode, a razmisljam da probam i neke nove.

    ReplyDelete
  12. Upravo sam otkrila ovaj blog, sasvim slucajno. Do sad sam pratila samo strane i Bilje T.Obozavam negu i kremice, vise nego modu. Koristila Eucerin, ali sam sad presla na Avene i prezadovoljna sam. Obrazovane i negovane devojke su inspiracija za sve. Spominjala si master studije, da li je tajna koje su i na kom faxu? Unapred hvala, Bojana

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam cula da su Avene proizvodi sjajni, sigurno cu isprobati u buducnosti! Sto se master studija tice, nije tajna :) zavrsila sam marketing na Ekonomskom fakultetu u okviru Univerzitetu u Novom Sadu. Pozdrav :-* !

      Delete
  13. Definitivno cu probati gel i tu kremu protiv crvenila! :)

    ReplyDelete
  14. nice products
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Luda sam za ovakvim postovima:)
    I ja koristim Q10 Active, to je jedini proizvod iz Eucerina koji sam isprobala i sjajan je! Već posle 20te bi trebalo obratiti pažnju da koža bude dovoljno hidrirana i što više odložiti nastanak prvih borica. Eucerinova noćna krema je baš zato super jer odlično hidrira, a nije previše invanzivna:)

    ReplyDelete
  16. so cool! great products =)
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    ReplyDelete
  17. Ima u Lily apotekama i apotekama Jankovic (gde su za oko 100 dinara jeftiniji) :-) !

    ReplyDelete
  18. Na koji nacin nanosis puder? Da li bi mogla da preporucis cetke za nanosenje tecnog pudera koje se mogu kupiti u Srbiji? Pratim od pocetka. Savrseno! Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh razocaracu te, ne nanosim tecni puder cetkom vec rukom :) , kao kremu za lice, nisam nikada probla sa cetkom, ali ako pronadjem neku dobru i probam je objavicu post o tim stvarima :) ! Hvala <3 !

      Delete

Post a Comment

Popular Posts