Light blue dress

Prošle godine na jesen bila sam kuma najboljoj drugarici Maji i za tu priliku sam nisam imala mnogo vremena da pronađem adekvatnu haljnu. Odustala sam od šivenja već sam se odlučila da kupim i drugarica me je odvela u butik gde se pretežno prodaju haljine. Kada sam ugledala ovu znala sam da će biti moja i tako je i bilo. Nosila sam je dva puta i oba puta uz visoke štikle, ali za ovo fotografisanje bile su mi slatke Zarine baletanke u istoj boji.

Ono što bih želela da podelim sa vama koji me ne pratite na društvenim mrežama, pa niste videli :) jeste sredom moje tekstove na različite teme možete pronaći na portalu Lepota i zdravlje, kao i njihovoj aplikaciji za mobilni telefon. Vrlo sam ponosna na to i nadam se da vam se tekstovi dopadaju.
Do sada ih je bilo dva :
Recite "ne" dijetama!
Izgled za matursko veče

Takođe, ukoliko niste pogledale video napravljen u saradnji sa devojkama takođe jednog sjajnog portala Edaytorial  , učinite to klikom na LINK! Tema  je vezana za odevne kombinacije za festivale :) !








Haljina-Dress: Boutique Chic
Baletanke-Flats: Zara
Tašnica-Purse: COFFEE with milk

FOTOGRAFIJE: Nemanja Dimitrić, Foto studio Color24

Comments

  1. fine look -))


    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odvažan koloritni izbor torbice!
    Haljina je tako graciozna i nežna, divno!

    http://kenguristyle.com/

    ReplyDelete
  3. Beautiful dress and the bag looks amazing!

    http://martasfashiondiary.com/prison-break/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts