Red is for love

Kada god dobijem priliku da izaberem komad garderobe koji ću predstaviti na blogu odlučim se za nešto što ću moći često da nosim. Ovog puta odlučila sam da to bude haljina kakvu nikada nisam imala, a želela sam da probam kako mi stoji.  Veoma mi se dopala jer je vrlo je lagana i prijatna za nošenje.
Naravno, da bih je nosila negde osim za fotografisanje, krojačica će morati da mi produži postavu  :) , ali nadam se da vam se dopada. Planiram da je nosim na ravne sandale. Mislim da će biti sjajna za večernju šetnju na moru, a fotografije ćete već videti :) !

Što se ovih fotografija tiče, one, po meni :) , odišu malom dozom romantike, pa postavljam i jednu od meni omiljenih ljubavnih pesama, koju je napisao Matija Bećković sa naglašenim, meni omiljenim stihovima. Ukoliko je i vas ovaj post inspirisao da se setite svojih omiljenih ljubavnih pesama ostavite u komentaru koje su u pitanju i naravno uživajte do narednog posta!





 HALJINA-DRESS: OVDE-HERE

Photos: Nemanja Dimitrić, Foto studio Color24

ZA TEBE GOVORIM 
 
Ako jednom staviš na gramofon moje srce,
Čućeš ono što sam izmislio samo da bih tebi rekao:
“Mozak svih biljaka, mozak svakog drveta nalazi se u zemlji,
Da li je tamo već i mozak čovečanstva?”
Javno iznosim rečenice kojima sam te osvojio,
Govoreći o drugim stvarima govorio sam o tebi,
Pucajući u plafon izjavljivao sam da te volim
I sve što sam lepo rekao o drugima tebi je namenjeno,
Dok sam s tobom govorio telefonom
Moja krv je tekla žicom do tvojih usta
I telefonska mreža se pretvarala u krvotok,
Kao što se bolest pismom prenosi iz države u državu,
Kao što stotine koža ubijenih životinja čine tvoju bundu,
Kao što je u mojoj glavi prostor manji od ovog izvan nje,
Tako je i u mojoj utrobi sapeto nešto veće od mene.
Ja, sin ženin, kćeri čovekova, tebi sam ovako govorio:
“Ako eksplozija provetri utrobu zemlje
Izleteće iz nje kamenje veće od naše planete,
Oko bivše zemlje ostaće kao kavez nagoreli meridijani,
Kao konstrukcije porušenih hangara,
Kao kosturi konja na nekoj visoravni. ”
Neka mi bude zabranjeno da te volim,
Hoću da ispaštam, hoću da pokažem šta mogu da učinim za tebe.
Neka mi na leđa natovare betonsku kuglu,
Hoću da zamenjujem gipsanog roba na ulazu u tvoju kuću!
Neka poštari odbiju da ti uruče moja pisma,
Neka mi bude zabranjena upotreba javnog saobraćaja i telefona.
Sve što je rečeno o budućnosti,
Da je rečeno o tebi, bilo bi istinito i ne bi propalo.
Da je uzidano u tebe ono što je uzidano u hramove,
Sve to ne bi bilo besmisleno.
Ono što se govori tuđim ženama ja sam govorio tebi,
Iz punih pluća pod šlemom i pod punom ratnom spremom,
Jer ništa ne zaslužuje himne i toliku patetiku osim ljubavi
Zato što me voliš ja volim sve ostalo,
I nikome ne zelim zlo.
Moja ljubavi, digla si me toliko visoko
Da i kad bih pao – do zemlje bi se naživeo!

Dižem primitivnu buku kao što sneg grmi i dimi se u klancima,
Da si muškarac imao bih najboljeg druga!
Neka se izvrne sav svet i na levak sruči u tebe,
Neka niče drvece koje niko nije posadio.
Neka se niko ne pridržava svojih oblika i granica,
Neka trešnje, neka jabuke ne budu okrugle,
Nego kakve god i kolike god hoće,
Neka se slonovi uvuku u mišje rupe!
Neka moju dušu grubo istovare na prvom đubrištu,
Neka najjači glasovi sruše sve plafone,
Neka se nebesa otarase snega i kiše,
Neka sve ostane čisto i slobodno,
Neka samo moji prsti budu prljavi od mastila,
I neka se proglasi ludakom
Svako ko pomisli da te više voli!
Matija Bećković

Comments

  1. I love these photos!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. awesome look ; -))



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Stunning look!) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  4. Odlicna je haljina, i super je ideja da se produzi postava, tako da ce i sa ravnom obucom izgledati lepo :))

    ReplyDelete
  5. Divna haljina!

    Učestvuj u mom jubilarnom petom blogorođendanskom GIVEAWAY-U !

    XoXo Venoma
    Venoma Fashion Freak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts