Pasta s piletinom i kikirikijem


Dragi moji,
 ovde ste verovatno došli jer me pratite na Instagramu, odsnosno, jer pratite moje priče. Trudim se da svaki dan kuvam i često u priče ubacim šta sam to spremila. Vaše reakcije su vrlo pozitivne, šaljete mi fotografije onoga što ste spremili po mom receptu, pitate me za savete i ohrabrujete da nastavim da delim s vama ideje za neki od obroka.

Kada su u pitanju ručkovi to su ili tradicionalna ili jela koja se spremaju brzo. Važno je da se kuva i da  je ukusno.
S obzirom da priče nestanu u roku od 24h sa Instagrama, odlučila sam da kada spremam nešto i imam vremena da sve uslikam objavim na blogu (koji sam, malo je reći, zapustila :-) ) .
Neka jela ili poslastice sam naučila da pravim od mame, svekrve, nešto sam pronašla na Internetu i uvek ću to naglasiti.
Kada je u pitanju ova pasta, nešto slično volim da jedem u jednom od mojih omiljenih restorana. Dodala sam jedan sastojak, probala i po mom mišljenju, kao i po mišljenju svih koji su probali, ukus je FENOMENALAN.

Sprema se brzo, a ovo su neophodni sastojci:
(količine nisu precizno određene, ovo sam pravila za dve osobe, a vi prilagodite sebi)

- 350g pilećeg filea
- 3 crna luka
- 200 ml neutralne pavlake za kuvanje
- 200g testenina, ja biram penne
- kikiriki u željenoj količini
- so, sušeno povreće i začini
- biber i parmezan, po želji.

Priprema:

1. Oljuštite i isecite luk na kriške.
2. Stavite ulje koje inače koristite za prženje hrane u tiganj i propržite luk dok ne postane staklast.


3. Dok se luk prži, isecite piletinu na kockice i dodajte sušeno povrće sa začinima.

 
4. Dodajte meso u luk i sipajte u jednu šerpu vodu, dodajte so i čekate da provri. Tu ćete dodati testeninu.


5. Dok se meso lagano prži, stavite testeninu u ključalu vodu u kuvajte onoliko dugo, koliko piše na kesici.


6. Kada se testenina skuvala (probajte viljuškom - ne bi trebalo da bude tvrda, a ni prekuvana) , izdvojite je od vode pomoću velike cediljke za tu namenu i dodajte je u tiganj, pa zajedno sa lukom i mesom je propržite na nižoj temperaturi do dve minute.


7. Dodajte u tiganj neutralnu pavlaku i sve dobro promešajte. Pavlake ne treba da bude previše , da sve pliva, a ne bi trebalo ni da bude previše suvo, pa sami procenite količinu.

8. Na kraju, dodajte kikiriki, u tiganj ili nakon što sipate u tanjir onoliko koliko želite da ga ima u jelu.


9. Po želji, dodajte biber ili parmezan. Uz ovo jelo odlično ide paradajz salata, zelena salata, kao i cvekla  - ali to je samo moje mišljenje!

Ne zaboravite, u kuhinji možete biti kreativni!
Dodajte i oduzimajte sastojke po želji dok ne dobijete ukus koji vam se dopada. 
Što se mene tiče, ovo je preukusno jelo koje se brzo sprema i nemam zamerke :-) !
Pišite kada probate!
Prijatno!

Comments

  1. Ovo pravim godinama. Jos je bolje kada se kikiriki samelje!
    Ideja: probaj kinoa Frikom mesavinu uz pastu, i tome dodaj kikiriki i pavlaku za kuvanje, i obavezno piletinu ili pileca prsa u omotu. Bas je lepa ta mesavina, ima kinou, brokoli, spanac, luk... Geninalno jelo spremno za 15 minuta.

    ReplyDelete
  2. Zanimljiv post,nisam probala nista slicno ovome tako da sam odusevljena :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Divno izgleda, samo deluje kao prava energetska bomba. :D

    ReplyDelete
  4. Jednom prilikom sam spremala pirinac sa kikirikijem, i mogu reci da koliko god smesno zvucao za doavanje jelima, jako dobro ide, verovatno je i ovo jako ukusno :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts