Nega tela, ožiljaka i borba sa strijama



Još pre par godina mi je moja draga drugarica, Svetlana sa bloga Fashionpumkin bloga , pričala kako joj je tokom trudnoće značajno varirala kilaža i da je imala problem sa strijama. Tada je živela u Londonu , koristila BioOil i rešila svoj problem.

Mene ni tokom ni nakon obe trudnoće nisu mučile strije. Imam očigledno vrlo elastičnu kožu i mnogo sreće.
Zatim mi je, takođe moja draga drugarica Ena, koju znate kao Ena Lunu rekla da koristi isto ulje koje joj je baš pomoglo oko strija.


Njima veoma verujem taman i da sam samo pročitala post ili pogledala video, međutim, još više kada mi nešto preporuče u privatnom razgovoru :-) !

Kako me strije nisu mučile, nisam ni osetila potrebu da probam ulje.
U međuvremenu, moja Sofija je imala vrlo nezgodnu povredu, na žalost na licu. Preživeli smo ušivanje i sada, nakon više od pola godine borimo se sa uklanjanjem ožiljka.
Prvo smo koristili silikonsku kremu da popuni ožiljak, zatim medicinsku kremu za ožiljke i kako je vreme odmicalo muž i ja smo želeli da probamo nešto prirodno što će pomoći.

Baš u to vreme, dobila sam na poklon BioOil kako bih ga sama koristila i probala.
Na kutiji sam pročitala sledeće:

Posebna nega kože za ožiljke, strije, neujednačen ten, tragove starenja kože, neujednačenu kožu.

Sastav:
Bio-Oil formula je kombinacija biljnih ekstrakata (ulja nevena, lavande, ruzmarina, kamilice) i
vitamina (A i E) pomešanih u uljanoj bazi. S obzirom da ulje ne sadrži kiseonik, biljni ekstrakti i vitamini zadržavaju svoju efikasnost. Bio-Oil sadrži specijalan sastojak PurCellin Oil™, koji
menja uljanu konzistenciju, čineći ga laganim za nanošenje i nemasnim što osigurava da će sva dobra svojstva biljnih ekstrakata i vitamina biti apsorbovana u kožu.


Jasno vam je da sam istog momenta uvela mazanje ulja na Sofijin ožiljak (ona ima skoro 4 godine), svako jutro i svako veče.
Koristimo ga oko 3,4 nedelje i jasno mi je da ožiljak ne može da nestane tek tako. Daj Bože da potpuno nestane, međutim, ona bledi i prija njenoj koži. Prethodno smo ispitali reakciju kože i nije je bilo u negativnom smislu.

Varate se ako mislite da ja  pre toga nisam probala  :-) ! Moja ekstremno sva koža tela obožava ulja. Koža ga brzo upije i zaista hidrira , a ne ostavlja mastan trag.
Probala sam i za lice, kao i krajeve kose. Lep osećaj hidriranosti i olakšanja kada koža prethodno zateže.

Ovo ulje ima veoma prijatan miris, što mi je pre svega važno zbog Sofijinog lica, a naravno prija i mom telu.


Ako vas ne ubedi to da je Bio Oil  osvojio  više od 280 nagrada među proizvodima za negu kože i postao najprodavaniji proizvod protiv ožiljaka i strija u 23 zemlje , verujem da će vas ubediti pozitivno iskustvo mojih koleginica blogerki, kao i moje, naravno :) !

Bio Oil je potpuno bezbedan za trudnice, tako da na miru , preventivno možete mazati ovo ulje po stomaku :-) ! 

Da li ste ga već probale i kakva su vaša iskustva?





Comments

  1. Gde mogu kupiti Bio oil? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima u Lilly apotekama i moguće u drugim bolje snabdevenim

      Delete
  2. Znam da ima Lilly apotekama, moguće i u drugim bolje snabdevenim. Uskoro će na mom Instagram profilu biti nagrađivanje pa se prijavi, možda osvojiš 🤗!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Ja bas imam problem sa strijama na gluteusu, nadam se da ce mi ovo ulje pomoci, a i da ce maloj Sofiji nestati oziljak! Jedan veliki zagrljaj za vas dve, jer ste predivne! 🤗 Hvala ti jos jedno! @christmas_tree_96

      Delete
  3. Kako se ponaša na licu? Na koji način si ga koristila na njemu? :)

    ReplyDelete
  4. Eh, da sam znala ranije za njega... Moja koža nije tako elastična, a pošto planiram drugu trudnoću, sigurno ću ga uvesti u svoju negu. ��

    ReplyDelete
  5. Nisam probala, i bas me zanima kako uklanja stare oziljke.

    ReplyDelete
  6. Koja je cena ovog ulja, ja ga kod mene u Liliju nisam videla, mada, možda nisam dobro zagledala :D

    ReplyDelete
  7. Oko hiljadu i nešto dinara, treba vijati popust, često ima 🤗🌸

    ReplyDelete
  8. Nisam probala, Sofijin je još svež, nadam se da pomaže 🌸

    ReplyDelete
  9. Mnogo trudnica koristi, mislim da za strije nema potpunog rešenja, ali da se mogu baš ublažiti, mogu 🤗🤗🤗

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts